köpte en picopter

ozeo

Lcc= lögdö county choppers
Gick med
12 Sep 2004
Hoj
xs400 the dragbike. typ1 66. typ2 early bay dh. xr600 "motard"
köpte en picopter... hur kul kan en vuxen människa ha? :D
nån mer som köpt nå likn el flygplan?

Picco Z. Böjer man till stjärtrotorn så den pekar lite neråt så blir de lite fart framåt om man bor stort. Hur kul som helst är de, ska nog dra en repa nu.

Vart köper ni ddom o va kostar dom?

Såg att coolstuff.se hade.

Finns det nån som man inte måste skicka efter oxå?

Sitter och funderar på att köpa en sådan eller ett silverlight flygplan..
Helikoptern kör man innomhus med, men planet utomhus

Kan flyga bägge på jobbet... men tror planet skulle vara roligare där då det är en stor öppen yta.. :confused:

2917812 Sitter och funderar på att köpa en sådan eller ett silverlight flygplan..
Helikoptern kör man innomhus med, men planet utomhus

Kan flyga bägge på jobbet... men tror planet skulle vara roligare där då det är en stor öppen yta.. :confused:
Eller så jobbar du istället, när du ändå är på jobbet? :D

En kompis ringde och väckte mig en söndag. Han frågade om jag vill förlja med och titta på när några andra skulle flyga med sina helikoptrar. Javisst sa jag. På vägen åkte vi inom en leksaksaffär och jag kunde vara med dom stora grabbar och leka. Dom hade dock lagt ut typ 20 000 på sina grejjer o jag en dryg trehundring :tungan

Har också en. Flyger likt en japansk kamikazepilot med fullt batteri, men efter en minut eller två lugnar den ner sig. Perfekt för att hovra över folks huven när de pratar i telefon/kollar på teve/sitter framför datorn. Weapon of mass irritation:D

om man håller i den o vinklar den kraftigt framåt o dra på fullt med fulladdat batteri åker den omkring ganska skojsigt :D

vill dock få mer fart på den framåt men funkar de verkligen o böja sjärtrotorn? den stabilar väl bara upp sidlänges :va

Köpte "dubbeldäckar" planet för ca ett halvår sen och har sällan haft så skoj för 200 spänn. Lätt mer värt än att sitta och dricka pilsner + man blir 10år på nytt i alla fall ett par timmar :)

om man håller i den o vinklar den kraftigt framåt o dra på fullt med fulladdat batteri åker den omkring ganska skojsigt :D

vill dock få mer fart på den framåt men funkar de verkligen o böja sjärtrotorn? den stabilar väl bara upp sidlänges :va

Deecati har redan startat en tråd om picoptern)
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=148541

Vikter fram i nosen äre som gäller, och glöm skitvikterna som följer me´!

Jag har även strippat bort hela stjärtfenan mer svårflugen men roligare!!

Vinklar du den så den pekar nån grad neråt så lyfter den ju arslet = åker framåt. Det behöver inte alls vara mycket.

Jag har druckit för mycke för att förklara ordentligt så jag bifogar en ritning på en lite överdriven vinkling ska se ut. Fan nu får dom komma hit så ja slipper sitta å painta för att ha nåt att göra :D :öl

Ska dra ett fylleflight med piccon istället.

Bifogat

• airwolf.JPG
    airwolf.JPG
    14.5 KB · Visningar: 50
Last edited:
2917962 Har också en. Flyger likt en japansk kamikazepilot med fullt batteri, men efter en minut eller två lugnar den ner sig. Perfekt för att hovra över folks huven när de pratar i telefon/kollar på teve/sitter framför datorn. Weapon of mass irritation:D
:lol :lol :hihi

Nyheter
Márquez obeveklig i Misano

Misano gav Márquez hans fem...

Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...