Köpt en Fajerstårm

KGA skrev:
Nix det hette hon inte men hojen är jätte fin sen att jag äger PBR snabbaste handskar gör inte saken sämmre.Jag pallade inte grupptrycket från Blom,Stefan och Anna så jävlar tar dom om handskarna inte funkar :rolleyes:

Sjävklart funkar dom! Skulle tro att do ger 12 % lingärt :cool: rakt av!

PS, Twinnar rular! :fakta

Tengil skrev:
Du vet Blom... Bike är inte bibeln, allt som står där är inte fakta. Även om det är din bibel så är inte allt där sant... Tidningen bygger mestadels på reportrarnas högst personliga värdering.

Och föresten.

Vilken värd lever du i? :5sure
Förövrigt tycker jag alltid tvärtemot dig! :D

KGA: Grattis till en jävligt fin hoj! Det var möjligtvis inte en Janine "Nina" Glattenfender (eller nått sånt, hon var dock bara 30 nåt.) som ägde den tidigare? Isf har du köpt en JÄVLIGT fin hoj! Hon jobbade på samma jobb som jag förut. När hon startade hojen bredvid min gick mitt larm :tummenupp
det är ju bara för att du inte vet bättre tengil :fakta kör dom snabbast runt en bana med den så gör dom ju det.....
Code:
SÅ ÄR DET!
och var inte så tjurig för det nu..

blom skrev:
det är ju bara för att du inte vet bättre tengil :fakta kör dom snabbast runt en bana med den så gör dom ju det.....
Code:
SÅ ÄR DET!
och var inte så tjurig för det nu..

Blom förihelvete... Ryck upp dig nu! :slicka

Brandgul skrev:
Ni som sett den, vad heter filmen med testet av TLR, 916, och VTR från Fastbikes?

Den finns att ladda ner på sporthojs DC hubb. Sök på fastbikes eller nått.
sporthoj.dyndns.org

???????????
Men?! vet du inte att det sitter en v-twin i dem?!?! :confused:

Aha! Det är någon som hackat Blommans dator och skämmtat oss aprillo :D

Kyckling skrev:
???????????
Men?! vet du inte att det sitter en v-twin i dem?!?! :confused:

Aha! Det är någon som hackat Blommans dator och skämmtat oss aprillo :D
:notme men då får jag ju iofs en twin med 10 hp mer än vad tengil har och som går bätrre :tummenupp

Nej nu... När t.o.m Blom som är radfyrornas sista orubbliga förespråkare börjar vackla och tala om SP1'or och TL:ar, då är det fyrorna illa ute...

Kyckling skrev:
Nej nu... När t.o.m Blom som är radfyrornas sista orubbliga förespråkare börjar vackla och tala om SP1'or och TL:ar, då är det fyrorna illa ute...
var inte orolig jag har min nästa hoj i blick fånget.... ska jag avslöja vad det blir :D men det blir ingen ny det här året kanske till nästa höst, för jag är mer än nöjd med det enda retta :tummenupp

blom skrev:
:notme men då får jag ju iofs en twin med 10 hp mer än vad tengil har och som går bätrre :tummenupp

Jag kan ju bara medela dig att jag :whip Applos TLR som var kittad med URM titan helsystem och ommappad sprut!

Min gick bättre >6000rpm! Lövis och Shrunken som vittnen. :fakta

Tengil skrev:
Jag kan ju bara medela dig att jag :whip Applos TLR som var kittad med URM titan helsystem och ommappad sprut!

Min gick bättre >6000rpm! Lövis och Shrunken som vittnen. :fakta
kyckling jag fick som jag ville :hej HAHAHAHA... men han har ju minst 10 hp mer än dig och då ska ju den gå bättre ju än din :fakta

blom skrev:
kyckling jag fick som jag ville :hej HAHAHAHA... men han har ju minst 10 hp mer än dig och då ska ju den gå bättre ju än din :fakta

JAg vet att alla dina utspel om twinnar alltid är riktade ratk mot mig :p Och TLRen har bara 10hk mer på pappret... i verkligheten har den 10kg mer. ;)

J-Bone skrev:
Om det är Fastbikes filmen ni snackar om så ska du nog kolla igen Blom, Ducatin är den som de kör klart snabbast med, de säger bl a att 916 Biposta är lika snabb som R1´an som de lånat när det svänger lite.

VTR´en blir även duktigt avhängd av både Duccen och Sukkan när de börjar pressa hårt.

F.ö. så piskar inte original Firestorm en original TLS vare sig rakt fram eller när det svänger. Det skiljer minst 15 häst på dem till Sukkans fördel, framförallt i övre delen av registret. Mot en TLR så skiljer det ytterligare 10 häst.

Missförstå mig inte nu, jag gillar verkligen Firestorm, fränt stuk, mycket bottendrag, härligt sound och det är en riktigt jävla rolig hoj att köra vad jag har hört från andra, ville dock bara rätta till ett par saker....

:crash

då undrar jag varför i helllllvveette duinte komenterar det här?? nä för då gäller det tl...

:D

blom skrev:
då undrar jag varför i helllllvveette duinte komenterar det här?? nä för då gäller det tl...

:confused:
vad är det jag ska kommentera?

:)

Edit: Det kanske inte var riktat till mig märker jag, eller ?

blom skrev:

Nej , det där behöver jag inte komentera.
Jag kommernterar ju bara dina inlägg iom att jag alltid tycker tvärtemot dig. :slicka :hej

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman