Köpt en Fajerstårm

snart så kanske det finns fler twinnar i klubben... jag gjorde nämligen misstaget att prova Lövis Mille. jävlar vilken trevlig hoj det var.

jag tror bestämt att jag ska investera i lite trisslotter :)

erik skrev:
snart så kanske det finns fler twinnar i klubben... jag gjorde nämligen misstaget att prova Lövis Mille. jävlar vilken trevlig hoj det var.

jag tror bestämt att jag ska investera i lite trisslotter :)
du skulle ju köpa en vettig hoj sa du ju (yamaha R6)

Last edited:
blom skrev:
du skulle ju köpa en vettig hoj sa du ju (yamaha R6)

vore inte fel att prova lite fler hojar men millen var mycket trevlig. jag kände direkt att millen är hundra gånger stabilare än kissen. den är jäkligt nervös på nåt vis...

erik skrev:
vore inte fel att prova lite fler hojar men millen var mycket trevlig. jag kände direkt att millen är hundra gånger stabilare än kissen. den är jäkligt nervös på nåt vis...
du ska få testa det enda Retta :D

Angående VTR´en som wheelie hoj.

Som Fastbikes killarna uttryckte det " VTR, the master of wheelies"
Har själv kört min i ca 1 månad och den lyfter grymt lätt.

Fint köp, :tummenupp

Henke skrev:
Angående VTR´en som wheelie hoj.

Som Fastbikes killarna uttryckte det " VTR, the master of wheelies"

den filmen är grym. för visst menar du den med testet av TLR, 916, och VTR?

blom skrev:
jag menar det testet.. då van vtr:en och den var snabbast på bana

Om det är Fastbikes filmen ni snackar om så ska du nog kolla igen Blom, Ducatin är den som de kör klart snabbast med, de säger bl a att 916 Biposta är lika snabb som R1´an som de lånat när det svänger lite.

VTR´en blir även duktigt avhängd av både Duccen och Sukkan när de börjar pressa hårt.

F.ö. så piskar inte original Firestorm en original TLS vare sig rakt fram eller när det svänger. Det skiljer minst 15 häst på dem till Sukkans fördel, framförallt i övre delen av registret. Mot en TLR så skiljer det ytterligare 10 häst.

Missförstå mig inte nu, jag gillar verkligen Firestorm, fränt stuk, mycket bottendrag, härligt sound och det är en riktigt jävla rolig hoj att köra vad jag har hört från andra, ville dock bara rätta till ett par saker....

:crash

Last edited:
J-Bone skrev:
Om det är Fastbikes filmen ni snackar om så ska du nog kolla igen Blom, Ducatin är den som de kör klart snabbast med, de säger bl a att 916 Biposta är lika snabb som R1´an som de lånat när det svänger lite.

VTR´en blir även duktigt avhängd av både Duccen och Sukkan när de börjar pressa hårt.

F.ö. så piskar inte original Firestorm en original TLS vare sig rakt fram eller när det svänger. Det skiljer minst 15 häst på dem till Sukkans fördel, framförallt i övre delen av registret. Mot en TLR så skiljer det ytterligare 10 häst.

Missförstå mig inte nu, jag gillar verkligen Firestorm, fränt stuk, mycket bottendrag, härligt sound och det är en riktigt jävla rolig hoj att köra vad jag har hört från andra, ville dock bara rätta till ett par saker....

:crash
nä jag snackar inte om fast fuckin bike filmen jag snackar om bike tidningen bike men då ska jag maila till gerry och grabbarna och säga att dom har fel... :fakta

förstå MIG rätt jag läser fakta och sen så får ju folk tolka det hur dom vill

blom skrev:
nä jag snackar inte om fast fuckin bike filmen jag snackar om bike tidningen bike men då ska jag maila till gerry och grabbarna och säga att dom har fel... :fakta

Hehe, det är lugnt, jag tolkade det som att ni kommenterade Fastbikes rullen. :cool:

KGA har nu dom snabbaste handskarna i klubben och dom näst snabbaste stövlarna..(hans är inte inkörda än) mycket fin hoj du köpt.. men du måste sätta dit en stänklapp till på den... :tummenupp

blom skrev:
KGA har nu dom snabbaste handskarna i klubben och dom näst snabbaste stövlarna..(hans är inte inkörda än) mycket fin hoj du köpt.. men du måste sätta dit en stänklapp till på den... :tummenupp
Jag har TOURING-stövlar :(
Får jag inte vara med längre nu :rodnar

blom skrev:

Du vet Blom... Bike är inte bibeln, allt som står där är inte fakta. Även om det är din bibel så är inte allt där sant... Tidningen bygger mestadels på reportrarnas högst personliga värdering.

Och föresten.
blom skrev:
det ska tydligen vara världens bästa bakhjulsåkarhoj, bara att gratta.. den ska tydligen piska tl.n oxå

Vilken värd lever du i? :5sure
Förövrigt tycker jag alltid tvärtemot dig! :D

KGA: Grattis till en jävligt fin hoj! Det var möjligtvis inte en Janine "Nina" Glattenfender (eller nått sånt, hon var dock bara 30 nåt.) som ägde den tidigare? Isf har du köpt en JÄVLIGT fin hoj! Hon jobbade på samma jobb som jag förut. När hon startade hojen bredvid min gick mitt larm :tummenupp

Tengil skrev:
Du vet Blom... Bike är inte bibeln, allt som står där är inte fakta. Även om det är din bibel så är inte allt där sant... Tidningen bygger mestadels på reportrarnas högst personliga värdering.

Och föresten.

Vilken värd lever du i? :5sure
Förövrigt tycker jag alltid tvärtemot dig! :D

KGA: Grattis till en jävligt fin hoj! Det var möjligtvis inte en Janine "Nina" Glattenfender (eller nått sånt, hon var dock bara 30 nåt.) som ägde den tidigare? Isf har du köpt en JÄVLIGT fin hoj! Hon jobbade på samma jobb som jag förut. När hon startade hojen bredvid min gick mitt larm :tummenupp
Nix det hette hon inte men hojen är jätte fin sen att jag äger PBR snabbaste handskar gör inte saken sämmre.Jag pallade inte grupptrycket från Blom,Stefan och Anna så jävlar tar dom om handskarna inte funkar :rolleyes:

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT