Köpråd & tips för Aprilia RS250.

En före detta sp250-förare som jobbat på ebos köpte den av mig och totalrenovera motorn, sen köpte en annan sp250-förare den och återställde resten av hojen till originalskick. Om den sålts vidare igen eller är kvar hos honom vet jag inte. Verkar som det är nostalgiska raceförare från sp250 som håller hårt i dom.

Det måste ju vara så, det kanske fortfarande går att åka några varv på bana och minnas sina fornstora dagar, för jag tror knappast att dom knattrar runt i stan på dom

Det måste ju vara så, det kanske fortfarande går att åka några varv på bana och minnas sina fornstora dagar, för jag tror knappast att dom knattrar runt i stan på dom
Jag tror att dom står och ruttnar bort, mer eller mindre trasiga. Det är ingen superkvalitet på Aprilia RS250 precis.

Vet min gamla fina RS250 mk1 1997 gick på export. Hade en dassig Mk2 som jag tävlade med i speedster reggade den och sålde den sedan till Stockholm där den blev jättefin.
Ganska kul att köra på vägen med dem med.
Kördes det inte race med de senare RGV med VJ23 borde finnas sådana med i skrubbarna

Jag tror att dom står och ruttnar bort, mer eller mindre trasiga. Det är ingen superkvalitet på Aprilia RS250 precis.
Har en som är iordning. Tar nån tur ibland med den. Min åsikt är väl att dom blir mer och mer attraktiva!

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman