Köpings-åka

Några snabba bilder från gårdagens sväng; två ER-6n och två TT600 :rock
Rotor (fotograf), Trixter, Kolbert och LäderWalle -->
http://www.sporthoj.com/blogg/?rotor

Nice:)Såg att både du och kompis på er6 hade fälgstripes, var har ni köpt detta? Köper man kitt till båda fälgarna? Skall fixa till min svartepetter, frågan om´man skall ha gult el rött, rött matchar stället, men de säger att det är "Ghey":D

Nice:)Såg att både du och kompis på er6 hade fälgstripes, var har ni köpt detta? Köper man kitt till båda fälgarna? Skall fixa till min svartepetter, frågan om´man skall ha gult el rött, rött matchar stället, men de säger att det är "Ghey":D

Jag köpte mina på Ebay för cirka 120 kulor (uppsättning för alla hjulsidor).

Gula stripes och rött i skinnstället? :va Ja du väljer ju själv :hint :hint
Varför inte regnbågsfärgade; äkta ghey? :fakta

tyvärr..ska hem till en kompis och skjutsa henne till jobbet vid 8..men det blir nog inge regn idag tror jag inte..snälla moln med låg temp..

Du missar massor av fin åka men du har prickat in vädret rätt (som vanligt)så vi tackar och hoppas på att du kan dyka upp och åka lite hoj nästa tisdag :)

Jag köpte mina på Ebay för cirka 120 kulor (uppsättning för alla hjulsidor).

Gula stripes och rött i skinnstället? :va Ja du väljer ju själv :hint :hint
Varför inte regnbågsfärgade; äkta ghey? :fakta

Han törs aaaalllldrig:D

Last edited:

Finns på funbike för 120kr. Och då är det som en tejprulle istället för fyra färdigskurna delar som man måste pilla med skarvar osv. Med en tejprulle är det ju bara att rulla på.

Du missar massor av fin åka men du har prickat in vädret rätt (som vanligt)så vi tackar och hoppas på att du kan dyka upp och åka lite hoj nästa tisdag :)

hmm, misstänkte att jag gjorde det..efetrsom jag har så rätt varenda gång..va får jag d??:D:tuttar
får se nästa tisdag...:tummenupp

Enligt SMHI kommer det vara bra väder imorrn. C ya @ donken.

Ska fan försöka dyka upp jag med.
...efter 5 års frånvaro...
Ska försöka att inte bli sååå långt efter...;)

Får väll si om de kan dyka opp ett gammalt orkeslöst forumtroll mä sitt muskedunder som kan skrämma både kvinnor å barn när han far fram... Då behöver ingen fundera på vem som ligger sist, å kollar så ingen ramlar av i skogen eller hamnar på Petterssons åker... :rolleyes:

Har inte tjört sedan Italia-bikecenterdagarna.... så man e ring-råsstig :3freak

Får väll si om de kan dyka opp ett gammalt orkeslöst forumtroll mä sitt muskedunder som kan skrämma både kvinnor å barn när han far fram... Då behöver ingen fundera på vem som ligger sist, å kollar så ingen ramlar av i skogen eller hamnar på Petterssons åker... :rolleyes:

Har inte tjört sedan Italia-bikecenterdagarna.... så man e ring-råsstig :3freak

Jag har en liten rutt i bakfickan, Himmeta-Medåker- Fellingsbro Käglan fram o tillbaka, fortsätta förbi Fellingsbro, till Nostalgicaféet i Hosta, tror inte de tar plastkort där...Om det kan passa mc bröder o systrar:)

Jag har en liten rutt i bakfickan, Himmeta-Medåker- Fellingsbro Käglan fram o tillbaka, fortsätta förbi Fellingsbro, till Nostalgicaféet i Hosta, tror inte de tar plastkort där...Om det kan passa mc bröder o systrar:)

Låter gött! Jag och en polare möter upp på Donken!

Är ännu på jobbet, men ska se om jag oxå hinner dyka upp till kvällens körning.

Vet (som inflyttad) dock inte riktigt var och när ni samlas?

Är ännu på jobbet, men ska se om jag oxå hinner dyka upp till kvällens körning.

Vet (som inflyttad) dock inte riktigt var och när ni samlas?

Macke-Donken i Sööping, Ta E18 mot Grööötebörg... absolut fullt skaft till du ser "Big inn" vänster sida så ere dags å svänga av. Donken ligger till vänster bortanför bron du måste över E18.
Kan de va ca 3mil? :va

Ja ska snart gå ut å se om de går å få liv i muskedundret i garaget...

Ett helt gäng blev vi idag, lite småstrul med missar vid vägbyten och att några åkte lite längre än oss alla, samt att det var grus på käglan i många fina kurvor tyvärr..Lite snabb bonnmek av almgren av vevhusventilationen som spökade i Fellingsbro, men inget han inte fixa på plats med lite lånade verktyg och lite glada tillrop:tummenuppVi styrde kosan mot nostalgibyn, men de hade precis stängt, vi svängde upp på en fin krogig väg till finnåker, men bara asfalt några hundra meter, jag trodde i min enfald att det fanns asfalt även i banjotrakter som Fellingsbro..vi fick vända till asfalten och speetourade tillbaka till Köping, givet så står farbror blå i buskarna i himmeta...de förföljer mig! Men han sket i att vi kom och bombade.,nåja jag körde helt lagligt till Köping, till skillnad från vissa andra.:D

Nåja kul med så mycket folk, och lite nya ansikten med:tummenupp

Var riktigt kul....Helt slut är jag i kroppen...sängen kommer man slockna i fort

Slut? Dagens ungdom:krama Jag körde 58 mil i förrgår, 16 igår och bara 12 idag, lite småtrött i förrgår kan jag erkänna:DMen dagens batalj var rena söndagsskolan i jämförelse:)

Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing