Köpings-åka

JackDaniels

Medlem?
Gick med
4 Jul 2006
Ort
Västerås
Hoj
XVSbobber, zx636r, 990SD, GSXR1000, 1098, TT600, R1, T595, DB125, 650GTn, 660smc, 125sx, crf450R HM, cr125, EC300, R6.
Det är verkligen inte läge att garva, men...det låter som att du är lite prövad just nu, är det korrekt? :rofl
Hyndan var väl apless på att ha varit stilla så länge, så den tog väl första bästa chansen att göra livet surt för någon. :crash

Jag tror du paltar för lite med donnorna, det är för mycket whambamthankyoumam - det lär pillas lite med... :va

/J

Lite prövad är ett understatement :huvet Everything i touch ends up in pieces :gnissla

Fan Hyndajävel ska va riktigt glad att jag ens orkar skruva ihop den, belöna mig med långa wheelies och många stoppies, samt ett minimum av kolvras.. Inte trilskas som tack för nyrenoverad topp á 8000:- :huvet.. Men felet ligger i generna, då hon från början är en japps, men har blivit köpt som ny av HM fabriken i Italien, som konverterat henne till supermoto och sedan sålt henne till Sverige via Hondas ÅF. Hon måste fått lite väl mycket Italienskt blod i sig, för hon trilskas värre än den värsta av 1098:eek:r :rolleyes: Jäkla Diva :huvet

Men nu ska hon få gå på biltema spilloja ur opeln med luftfilter doppat i gammal frityrolja från McD, sådeså.. Mouhahaha payback is a bitch.. Ska fan tanka diesel med :detonation :D

Nää ska fan inte pillas med hojar, pang på bara, rakt på sak.. Inge jäkla daltande, då får dom för sig massa saker.. Så trött på skiten :pangihuve

i Egenskap av moderator så godkänner jag JD:s inlägg:tummenuppPåt igen, klart du skall köra den på Söndag! Jag kicka så kan du brassA hElvEttE igen!!!

Hoppas polaren har bra läkkött, du får väl snart klippkort på akuten:D Hoppas allt blir bra med honom snart.


Hehe jorå ska väl ta tag i hyndan igen, det som saknas är lite byte av nycrashad blinkers och lite allmän elkoppling med lysen/skyltlyse osv, snabbkoll av bromsar samt en besiktning, sen körklart.. Kickhjälp mottages tacksamt :) sen blire fucKyoubUrnOut!!1one!!1

Tror polaren läker bra, men han fick rätt stygga sår :död Dom hälsade mig vid namn när jag kom in idag, haltar ju fortfarande på deras krykor med :D Blitt lite för många besök på sjukan på sistone :huvet
 
Last edited:

Trixter

MotoX-rookie
Gick med
1 May 2007
Ort
Västerås
Hoj
08, KTM SuperDuke
Han klarade sig skapligt, men hade bara crosshjälm, crosshandskar, jeans, tröja och skor på sig, rediga köttskrapsår på båda armarna, knäna, höfterna och i svanken. Byxor och tröja hängde i trasor :näsblod. Hade dessutom sabbat foten rätt bra, var blå och svullen och hade ett skärsår på vristen..

Hade han inte sporthojsgympisarna på sig?!? Kontakta Roffe omedelbums!!! :fakta

I övrigt håller jag med SGM... Känns inte som läge att garva men vafan...:kryckor:rofl:rofl:rofl
 

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Västeråskrokarna
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Men nu ska hon få gå på biltema spilloja ur opeln med luftfilter doppat i gammal frityrolja från McD, sådeså.. Mouhahaha payback is a bitch.. Ska fan tanka diesel med :detonation :D


:rofl

Skall man börja oroa sig när akutpersonalen vet vad man heter? :va :hihi

Grå-dis-piss idag...får se om det vänder lite.

/J
 

evis

jag VET att MöRDartJyvar finns i sura...
Gick med
13 Jul 2008
Ort
Köping
Hoj
Yamaha R1 -03
Ja...det är nog läge att börja undra om inte akutpersonalen haft lite väl många dater med riksposör JD nu?

Här är vädret kanon just nu, blå himmel och sol (med några små moln ibland)

:rofl

Skall man börja oroa sig när akutpersonalen vet vad man heter? :va :hihi

Grå-dis-piss idag...får se om det vänder lite.

/J
 

gabor2

Jag steker alla i lite smör!!
Gick med
29 Jan 2006
Ort
köpingenting
Hoj
touring gixxer 1000 k7 ;-)
:rofl

Skall man börja oroa sig när akutpersonalen vet vad man heter? :va :hihi

Grå-dis-piss idag...får se om det vänder lite.

/J

lördagens fotboll har gett lite sviter(gubben är gammal)detta till trots planerar jag åka om vädret tillåter!Kan en "stilla" tur genom köpings omnejd passa ducatisten?
 

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Västeråskrokarna
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
lördagens fotboll har gett lite sviter(gubben är gammal)detta till trots planerar jag åka om vädret tillåter!Kan en "stilla" tur genom köpings omnejd passa ducatisten?

Givet, dock med förbehåll för regnrisk - jag åkte inte tidigare i regn, och det har inte blivit bättre. :hihi
 

aelm

Östgötaskräcken
Gick med
26 Sep 2006
Ort
Kungsh.
Hoj
GSX-R1070 plus moms & Honda FTW500
Gubbar och tjejer, tvätta hojarna och skinnstället. Jag tar med mig kamera ikväll.
 

carro86

längtar till våren...
Gick med
25 Apr 2009
Ort
Enköping
Hoj
Honda cbr600F
tyvärr..ska hem till en kompis och skjutsa henne till jobbet vid 8..men det blir nog inge regn idag tror jag inte..snälla moln med låg temp..
 

JackDaniels

Medlem?
Gick med
4 Jul 2006
Ort
Västerås
Hoj
XVSbobber, zx636r, 990SD, GSXR1000, 1098, TT600, R1, T595, DB125, 650GTn, 660smc, 125sx, crf450R HM, cr125, EC300, R6.
Hade han inte sporthojsgympisarna på sig?!? Kontakta Roffe omedelbums!!! :fakta

I övrigt håller jag med SGM... Känns inte som läge att garva men vafan...:kryckor:rofl:rofl:rofl

Jopp han hade sporthojssneakers, å svindyr racehjälm :tungan :D

Jo man kan väl garva åt all skit som händer, och åt mig får man garva.. Polaren fick rätt duktiga bränn/skrapskador, så han tycker jag bara synd om, utan att garva :crash

:rofl

Skall man börja oroa sig när akutpersonalen vet vad man heter? :va :hihi


/J

Hehe nää det är då man ska va stolt att man gjort ett redigt intryck, och utnyttja alla förmåner som VIP-stol i vänten på akuten, Filt med broderade initialer, Kaffekopp med ens namn på, Egen DVD samling på rummet osv :D För att inte tala om en custommade pimpad rullstol med bling bling!11one!!

Ja...det är nog läge att börja undra om inte akutpersonalen haft lite väl många dater med riksposör JD nu?
[/SIZE]

Mjoo du kanske har rätt, men jag trivs ju så bra där :crash :3freak

Men nu får de fan va nog för i år :D
 

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Västeråskrokarna
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
JÄVLAR så kul det var ikväll, saknade dig lite JD...meeeeeeen, Hyndan hade nog haft det lite TJörigt på sina ställen. :)

Kribban, Almgren & far, Härnis, Evis på sin fina retta, och Gabor med undertail på väg av (tejpbilder finnes :hihi ) - och jag fick med en nykomling vi lär få att spaka lite mer kurvor, polarn' på ninjan. :)

Den viadukten på ängelsbergsvägen får vi ta och barrikadera någon dag, ett par gubbar med komradio, och gruspatrull som sopar rent, sedan jävlar helveTT!!!111one! (JD vet vilken det är, nyper gott).

Finvirre upphälld, perfekt avslutning på kvällen.

/J - totalt, euforiskt, sjukt fanimig totalt betuttad i rödluvan, vilken knarr... :tuttar
 
Last edited by a moderator:

aelm

Östgötaskräcken
Gick med
26 Sep 2006
Ort
Kungsh.
Hoj
GSX-R1070 plus moms & Honda FTW500
Tack för körningen ikväll. Kommer lite bilder här.
 

Bifogat

  • P5220013.jpg
    P5220013.jpg
    197 KB · Visningar: 46
  • P5220015.jpg
    P5220015.jpg
    181.4 KB · Visningar: 41
  • P5220016.jpg
    P5220016.jpg
    205.6 KB · Visningar: 54
  • P5220017.jpg
    P5220017.jpg
    175 KB · Visningar: 43
  • P5220019.jpg
    P5220019.jpg
    214.4 KB · Visningar: 44

Trixter

MotoX-rookie
Gick med
1 May 2007
Ort
Västerås
Hoj
08, KTM SuperDuke
Myspysrunda med Rotor, LäderWalle (ny bekantskap med en vacker TT600. Vi förökar oss :yoparty) och Rotors polare som jag inte vat vad han har för nick. Det var kanontrevligt men lite stressigt så vi hann aldrig med att fika och snacka skit. Hoppas vi hinner med det nästa gång!
Tack för en trevlig tur!
 

aelm

Östgötaskräcken
Gick med
26 Sep 2006
Ort
Kungsh.
Hoj
GSX-R1070 plus moms & Honda FTW500
Lite fler. Diggar din regplåtshållare Jerry!
 

Bifogat

  • P5220020.jpg
    P5220020.jpg
    182.9 KB · Visningar: 44
  • P5220021.jpg
    P5220021.jpg
    169.3 KB · Visningar: 45
  • P5220023.jpg
    P5220023.jpg
    222.5 KB · Visningar: 50
  • P5220024.jpg
    P5220024.jpg
    185.5 KB · Visningar: 46

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Buying
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
JÄVLAR så kul det var ikväll, saknade dig lite JD...meeeeeeen, Hyndan hade nog haft det lite TJörigt på sina ställen. :)

Kribban, Almgren & far, Härnis, Evis på sin fina retta, och Gabor med undertail på väg av (tejpbilder finnes :hihi ) - och jag fick med en nykomling vi lär få att spaka lite mer kurvor, polarn' på ninjan. :)

Den viadukten på ängelsbergsvägen får vi ta och barrikadera någon dag, ett par gubbar med komradio, och gruspatrull som sopar rent, sedan jävlar helveTT!!!111one! (JD vet vilken det är, nyper gott).

Finvirre upphälld, perfekt avslutning på kvällen.

/J - totalt, euforiskt, sjukt fanimig totalt betuttad i rödluvan, vilken knarr... :tuttar

Man skall komma från Ängelsbergshållet, där är en knäskrapskurva om man har flaggvakt:yopartydet räcker i 30 knyck med där..
 
Nyheter
Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

KTM 990 RC R på gång

KTM har presenterat prototy...

Distinguished Gentlemans Ride 2024

Söndagen den 19/5 var det d...

Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Top