Köpings-åka

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Buying
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Några snabba bilder från gårdagens sväng; två ER-6n och två TT600 :rock
Rotor (fotograf), Trixter, Kolbert och LäderWalle -->
http://www.sporthoj.com/blogg/?rotor

Nice:)Såg att både du och kompis på er6 hade fälgstripes, var har ni köpt detta? Köper man kitt till båda fälgarna? Skall fixa till min svartepetter, frågan om´man skall ha gult el rött, rött matchar stället, men de säger att det är "Ghey":D
 

Rotor

happyshit
Gick med
3 Oct 2008
Ort
Västmanland
Hoj
KTM 1090 Adventure R -17
Nice:)Såg att både du och kompis på er6 hade fälgstripes, var har ni köpt detta? Köper man kitt till båda fälgarna? Skall fixa till min svartepetter, frågan om´man skall ha gult el rött, rött matchar stället, men de säger att det är "Ghey":D

Jag köpte mina på Ebay för cirka 120 kulor (uppsättning för alla hjulsidor).

Gula stripes och rött i skinnstället? :va Ja du väljer ju själv :hint :hint
Varför inte regnbågsfärgade; äkta ghey? :fakta
 

gabor2

Jag steker alla i lite smör!!
Gick med
29 Jan 2006
Ort
köpingenting
Hoj
touring gixxer 1000 k7 ;-)
tyvärr..ska hem till en kompis och skjutsa henne till jobbet vid 8..men det blir nog inge regn idag tror jag inte..snälla moln med låg temp..

Du missar massor av fin åka men du har prickat in vädret rätt (som vanligt)så vi tackar och hoppas på att du kan dyka upp och åka lite hoj nästa tisdag :)

Jag köpte mina på Ebay för cirka 120 kulor (uppsättning för alla hjulsidor).

Gula stripes och rött i skinnstället? :va Ja du väljer ju själv :hint :hint
Varför inte regnbågsfärgade; äkta ghey? :fakta


Han törs aaaalllldrig:D
 
Last edited:

aelm

Östgötaskräcken
Gick med
26 Sep 2006
Ort
Kungsh.
Hoj
GSX-R1070 plus moms & Honda FTW500
Nice:)Såg att både du och kompis på er6 hade fälgstripes, var har ni köpt detta? Köper man kitt till båda fälgarna? Skall fixa till min svartepetter, frågan om´man skall ha gult el rött, rött matchar stället, men de säger att det är "Ghey":D

Finns på funbike för 120kr. Och då är det som en tejprulle istället för fyra färdigskurna delar som man måste pilla med skarvar osv. Med en tejprulle är det ju bara att rulla på.
 

carro86

längtar till våren...
Gick med
25 Apr 2009
Ort
Enköping
Hoj
Honda cbr600F
Du missar massor av fin åka men du har prickat in vädret rätt (som vanligt)så vi tackar och hoppas på att du kan dyka upp och åka lite hoj nästa tisdag :)

hmm, misstänkte att jag gjorde det..efetrsom jag har så rätt varenda gång..va får jag d??:D:tuttar
får se nästa tisdag...:tummenupp
 

aelm

Östgötaskräcken
Gick med
26 Sep 2006
Ort
Kungsh.
Hoj
GSX-R1070 plus moms & Honda FTW500
Enligt SMHI kommer det vara bra väder imorrn. C ya @ donken.
 

Smedis

The annoying thing...
Gick med
9 Sep 2003
Ort
Storstan
Hoj
KTM 990 Adventure, 2008 edition
Ska fan försöka dyka upp jag med.
...efter 5 års frånvaro...
Ska försöka att inte bli sååå långt efter...;)
 

fortpelle

Fortpelle
Gick med
18 Feb 2004
Ort
Strömsholm
Hoj
Motomartin CBX 1047 / GSX-RW 1100 94 + 95/ RSV MILLE-R -02
Får väll si om de kan dyka opp ett gammalt orkeslöst forumtroll mä sitt muskedunder som kan skrämma både kvinnor å barn när han far fram... Då behöver ingen fundera på vem som ligger sist, å kollar så ingen ramlar av i skogen eller hamnar på Petterssons åker... :rolleyes:

Har inte tjört sedan Italia-bikecenterdagarna.... så man e ring-råsstig :3freak
 

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Buying
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Får väll si om de kan dyka opp ett gammalt orkeslöst forumtroll mä sitt muskedunder som kan skrämma både kvinnor å barn när han far fram... Då behöver ingen fundera på vem som ligger sist, å kollar så ingen ramlar av i skogen eller hamnar på Petterssons åker... :rolleyes:

Har inte tjört sedan Italia-bikecenterdagarna.... så man e ring-råsstig :3freak

Jag har en liten rutt i bakfickan, Himmeta-Medåker- Fellingsbro Käglan fram o tillbaka, fortsätta förbi Fellingsbro, till Nostalgicaféet i Hosta, tror inte de tar plastkort där...Om det kan passa mc bröder o systrar:)
__________________
 

Kribban

Ny medlem
Gick med
30 Mar 2009
Ort
Västerås
Hoj
Honda VFR800 -04
Jag har en liten rutt i bakfickan, Himmeta-Medåker- Fellingsbro Käglan fram o tillbaka, fortsätta förbi Fellingsbro, till Nostalgicaféet i Hosta, tror inte de tar plastkort där...Om det kan passa mc bröder o systrar:)
__________________

Låter gött! Jag och en polare möter upp på Donken!
 

Remo

a million miles away
Gick med
28 Jul 2004
Ort
Hellhole
Hoj
GSX-R1000, -03
Är ännu på jobbet, men ska se om jag oxå hinner dyka upp till kvällens körning.

Vet (som inflyttad) dock inte riktigt var och när ni samlas?
 

fortpelle

Fortpelle
Gick med
18 Feb 2004
Ort
Strömsholm
Hoj
Motomartin CBX 1047 / GSX-RW 1100 94 + 95/ RSV MILLE-R -02
Är ännu på jobbet, men ska se om jag oxå hinner dyka upp till kvällens körning.

Vet (som inflyttad) dock inte riktigt var och när ni samlas?

Macke-Donken i Sööping, Ta E18 mot Grööötebörg... absolut fullt skaft till du ser "Big inn" vänster sida så ere dags å svänga av. Donken ligger till vänster bortanför bron du måste över E18.
Kan de va ca 3mil? :va

Ja ska snart gå ut å se om de går å få liv i muskedundret i garaget...
 

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Buying
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Ett helt gäng blev vi idag, lite småstrul med missar vid vägbyten och att några åkte lite längre än oss alla, samt att det var grus på käglan i många fina kurvor tyvärr..Lite snabb bonnmek av almgren av vevhusventilationen som spökade i Fellingsbro, men inget han inte fixa på plats med lite lånade verktyg och lite glada tillrop:tummenuppVi styrde kosan mot nostalgibyn, men de hade precis stängt, vi svängde upp på en fin krogig väg till finnåker, men bara asfalt några hundra meter, jag trodde i min enfald att det fanns asfalt även i banjotrakter som Fellingsbro..vi fick vända till asfalten och speetourade tillbaka till Köping, givet så står farbror blå i buskarna i himmeta...de förföljer mig! Men han sket i att vi kom och bombade.,nåja jag körde helt lagligt till Köping, till skillnad från vissa andra.:D

Nåja kul med så mycket folk, och lite nya ansikten med:tummenupp
 

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Buying
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Var riktigt kul....Helt slut är jag i kroppen...sängen kommer man slockna i fort

Slut? Dagens ungdom:krama Jag körde 58 mil i förrgår, 16 igår och bara 12 idag, lite småtrött i förrgår kan jag erkänna:DMen dagens batalj var rena söndagsskolan i jämförelse:)
 
Nyheter
Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

KTM 990 RC R på gång

KTM har presenterat prototy...

Distinguished Gentlemans Ride 2024

Söndagen den 19/5 var det d...

Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Top