Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Joker skrev:25mil har jag kört med in dtr och det är inga probs!![]()
EBS skrev:Jag har kört 57 mil med en KMX med en campingryggsäck på ryggen och ett tändstift som gått 1000 mil (ville inte varva över 8500).
HA! Jag vann!![]()

Joker skrev:Hm, du servar den ofta va?![]()
Blir jag gammal och smart om ett år då?EBS skrev:Jag var ung och dum då. Det va ett år sen. Jag visste inte att det va det som va felet förens jag bytte stift.![]()
Out_Spinner skrev:Blir jag gammal och smart om ett år då?![]()
Men ÅH! Det såg ju nästan nytt ut. Jag hade ju nya men ett av dem åkte ner under altanenEBS skrev:Japp.Då slutar du återanvända kolvbultsclips å sånt..
![]()
Hammet skrev:jepp, köper troligen en DT125R-89a i uppsala immornoch sen ska jag KÖRA den hem, kalla mig dum eller nåt att åka 25mil med en dt125a i +10c jag knner mig det iaf.
blir att köpa några redbull
![]()

det kan jag redanBiifer skrev:Kan du köra på bakhjulet innan året är slut då?

Hammet skrev:jepp, köper troligen en DT125R-89a i uppsala immornoch sen ska jag KÖRA den hem, kalla mig dum eller nåt att åka 25mil med en dt125a i +10c jag knner mig det iaf.
blir att köpa några redbull
![]()
Trodde du ja! Rg´n pajjar ungefär vid södertäljeEsquina skrev:Jag köper oxå mc imorgonI Uppsala oxå, RGmaniac kommer på besök
![]()
EBS skrev:Jag har kört 57 mil med en KMX med en campingryggsäck på ryggen och ett tändstift som gått 1000 mil (ville inte varva över 8500).
HA! Jag vann!![]()
|
|
Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Direkt från Teneriffa! Förs... |
|
|
CIAO ITALIEN!
Pressrelease från KTM: ... |
|
|
Nu jobbar vi med Katalogen!
Idag startar vi det digra a... |
|
|
Nu jobbar vi med Katalogen!
Idag startar vi det digra a... |
|
|
Provkörningsvecka, KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Bike är på plats på sommarv... |
|
|
Nortons comeback
Norton gör en triumferande ... |
|
Boxer, V3, V4, VR5 och 6-cyl
Teknik – nya mc-motor... |
|
|
|
Enfield presenterar sin stora twin