Köper DT125r immorn

Hammet

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
DT125R
jepp, köper troligen en DT125R-89a i uppsala immorn :) och sen ska jag KÖRA den hem, kalla mig dum eller nåt att åka 25mil med en dt125a i +10c jag knner mig det iaf. :crash blir att köpa några redbull :fakta

Killen som köpte min NSR tog tåget upp och körde hem den!

TILL MALMÖ!

25mil har jag kört med in dtr och det är inga probs! :fakta

Joker skrev:
25mil har jag kört med in dtr och det är inga probs! :fakta

Jag har kört 57 mil med en KMX med en campingryggsäck på ryggen och ett tändstift som gått 1000 mil (ville inte varva över 8500).

HA! Jag vann! :D:D:D

EBS skrev:
Jag har kört 57 mil med en KMX med en campingryggsäck på ryggen och ett tändstift som gått 1000 mil (ville inte varva över 8500).

Hm, du servar den ofta va? :lol

Hammet skrev:
jepp, köper troligen en DT125R-89a i uppsala immorn :) och sen ska jag KÖRA den hem, kalla mig dum eller nåt att åka 25mil med en dt125a i +10c jag knner mig det iaf. :crash blir att köpa några redbull :fakta

Jag köper oxå mc imorgon :D I Uppsala oxå, RGmaniac kommer på besök :cool:

Hammet skrev:

säg inte att den är blå... :confused:
vad får du betala för den?
vart i uppsala finns den?
kanske är samma hoj som jag och farsan var och kollade på för ett halvår sedan....

EBS skrev:

Jag har kört 70 mil i regn och hagel, stora som köttbullar. Jag fick ett antal vackra blåmärken på armarna och bröstet, även fast jag hade skinnstället på med regnkläder utanpå. Dessutom med en framgaffel som var tom på olja (oljan rann ner på bromsskiva och ok) och ett framdäck som fick en etta på besiktingen (säkert orginaldäck). dessutom i hanskar och stövlar som inte var anpassade för regn...

Behöver jag säga att detta gjordes under en och samma dag....

HA HA HA Hatten är min! :cool:

Last edited:
Hoppas det inte är den DTR jag och farsan va och kollade på förut, vilket vrak!
bakljulet satt snett och den gick dåligt, hade vart avställd en tid också...

den va blå och dom skulle ha rutn 10000:- för den...

nä den är ganska fräch, och inte nåt bakhjul sitter inte snett men den e strypt så bra går den inte :D kanske toppar 110-115, fast jag ska köpa ett gianelli-system till den så snabbt som möjligt

*/ ?>
Nyheter
Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Direkt från Teneriffa! Förs...

CIAO ITALIEN!

Pressrelease från KTM: ...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Provkörningsvecka, KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Bike är på plats på sommarv...

Nortons comeback

Norton gör en triumferande ...

Boxer, V3, V4, VR5 och 6-cyl

Teknik – nya mc-motor...

Enfield presenterar sin stora twin

Efter spionbilder, hintar o...

Gotland Ring Bike Week 2026

Packa hojen, damma av hjälm...

Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Back