Köpa skinn

Det är säkert inget fel på det stället, har för mig att Sweep är helt ok.

Dock kan det vara värt att nämna att för de pengarna kan du få ett värstingställ från Dainese eller Alpinestars om du beställer från utlandet, t.ex. mlol.de, louis.de, fc-moto.de eller motoin.de.

Sweep är det inget fel på. Men det man ska tänka på när man väljer skinn är passform. Prova lite olika märken hos en handlare, det är stora skillnader mellan olika märken.

Du kan köpa ett riktigt bra ställ, typ Dainese eller Alpinestars på FC-moto till mindre pengar än Sweep-stället du kollat på. Själv köpte jag ett Arlen Ness Lizard på deras sale för 3700 inkl frakt. Funkar kanon för mig.

för 8k får du årets Halvarsson/Lindstrands. Tycker det är snyggt och verkar bra. Beställer din handlare ett nytt av "fabrik" så kan du få ärmar eller ben kortade vid behov...

"1-delat" haha

8995:- var ju inte direkt billigt som några andra sa.
Köp ett märkesställ på rea istället.
Leta på fcmoto eller motoin.de t.ex

Jag köpte mitt dainese-ställ för 4000 kr av en kille från blocket. Hittade senare samma ställ på lelles till kampanjpris, 6000 kr ville de ha för det. Annars så tror jag att det är ett ganska så säkert kort att beställa från fc-moto, du kan ju prova ut ställ hos en säljare först bara. Mitt nuvarande ställ är egentligen en storlek för stort men det funkar bra så om du är rädd för att stället inte ska passa - köp en storlek större än det minsta du fått på dig.

Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul