Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Alla nya hojar ollas redan på fabriken! Förstörde jag nykänslan?![]()
Nej jag har inte pengar att köpa nytt![]()
För att inte tala om försäkring. Inköpspriset tycker jag inte brukar vara mycket att bråka om, det är ju att använda skiten som kostar.En ny hoj är ju inte så dyr om man jämför med däck- och soppakontot, där går det pengar...
För att inte tala om försäkring. Inköpspriset tycker jag inte brukar vara mycket att bråka om, det är ju att använda skiten som kostar.
7200 hel/hel för streetfighter S om man bor på rätt ställe med rätt ålder (30+ försäkring på bilsport&mc)
Billigare än min gamla Audi
På tal om flickvänner,,,,, jag tror att Ny hoj=lite snopp.
Gammal hoj= ja du kanske fattar själv![]()
Kör du året runt med hojen?
6917:- hel/hel för mig på den. Kanske dags att förnya sig lite.7200 hel/hel för streetfighter S om man bor på rätt ställe med rätt ålder (30+ försäkring på bilsport&mc)
Billigare än min gamla Audi
Jag njuter av mat, en perfekt mogen avocado, brämhults morotsjos, en perfekt grillad oxfilespett, revben möra så man kan dra av köttet från benet, eller idag ett bröd som kostade 100kr. Uppskattar mat med andra ord
. Jag njuter av trevligt sällskap(gratis), fina sommarkvällar (gratis), "fridyka" (gratis: cyklop kostar 500kr), pussa en söt flicka (gratis), massage (gratis), dansa med nån trevlig dam(gratis). Njuter av att slå nått rekord på gymmet (gratis), Njuter efter att jag klarat av/fått gjort något jobbigt mm mm. Enligt mig saker som alla kan göra och som är relativt billiga om inte helt gratis. Köra mc kostar, men inte har jag roligare när jag kör en mc med dubbelt pris än den jag har nu.
Över lag handlar nog njutning och upplevelser om kontraster, att ha något att relatera till. Gå genom en öken en halv dag och vatten kommer bli den störst anjutningen i ens liv. Gå på stan skitnödig en hel dag och toalettbesöket kommer bli dagens härligaste upplevelse. Med andra ord, ha det lite mer shitty och tråkigt ibland så komme rman uppskatta allt mycke mer. Tyvärr vänjer man sig fort vid det härliga och det blir vardag. Därför viktigt att inte njuta för ofta.
Hade vi sluppit folk som trävar framåt och vill ha mer och mer hade vi antagligen haft en mycket mer trivsam värld, sluppit barnarbete, slavhandel, våldtäkter, arbetsskador, utbrändhet mm mm. Nu menar jag inte vi skall återgå till medeltiden utan tänker mer på livet i idylliska byar i sydeuropa, sydamerika där man tar allt med ro och lugn.Men snart kommer väl nån kapitalistjävel och skall finna nått ekonomiskt intresse i att sabotera för dem med
Oj nu blev det långt
6917:- hel/hel för mig på den. Kanske dags att förnya sig lite.![]()
Ja, alltså jag har ett excel ark (I shit you not) och för rätt nogrann bok, det blir till en sorts sport efter ett tag. Folk fattar inte hur mycket pengar de spolar ner på bajs...Jag kollar priset på kyckling jag köper och annat pinsamt, men sedan behöver jag inte fråga vad ett helsystem till en Streetfighter kostar utan säger "skicka" ! Det är fan fjantigt, men..fan man känner sig lite he he "exklusiv"även om man ser ut som en mupp när man går med sin lista på Pris Xtra. Något sådant...Nytt ger en speciell känsla och lets face it...hur ska hojtillverkare kunna utveckla nya kul hojar om vi bara recyclar ??
Rätt. En del verkar dock vilja ha och göra saker mer för andras del än sin egen och då tycker jag det blir lite tokigt. Men å andra sidan, går man igång på det så.japp håller med. de är sakerna man älskar i livet som gör de värt o leva, inte om man har den nyaste hojen (fast de kanske är de vissa lever för)
jag älskar mat.. så mycket + god mat är viktigt =)
dessutom skulle jag inte klara av att ha en ny hoj.. bara jag får en liten repa av stenskott så blir jag alldeles hispig. Jag njuter till 100% av min 03a =)
Att köpa gamla årsmodeller till kampanjpris är ett sätt att dela den första hiskeliga värdeminskningen med handlaren. Och man får fortfarande en sprillans ny hoj!
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |