Jörgen Karlsson
Gudomlig sporthojare
- Gick med
- 15 Mar 2006
- Hoj
- HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Att du var en sån poet visste jag inte, Jörgen. Vackert skrivet och tillika fullt av saning.
Jag tror många fastnar, just nu tänker jag specifikt på Mr WRX, i ett tankesätt där man tillslut inte ens kan njuta av något som inte är exklusivt/dyrt utan måste ha det värsta hela tiden. Jag kan personligen ha lika roligt på en RS250 från 98:a som på en värstinghoj, kan njuta lika mycket av en soluppgång i Handen som av en i Melbourne, tycka att en fesljummen Carlsberg smakar lika bra som ett glas Champagne. Dock inte sagt att man inte kan uppskatta det fina i livet, i mitt fall har jag en passion för cigarrer.
Jag tror också, utan att vilja förolämpa ngn, att det mycket är sina personliga egenskaper som på gott och ont ligger bakom mängden upplever i livet som man ej behövt köpa sig till.
Är man jovialiskt, social, full av humor eller kanske bara ser väldigt bra ut. Då är man ofta bortbjuden på lördagkvällar.
Hmm, Varför är jag jämt i garaget på lördagkvällar?

Last edited: