Köpa ny R1-05a?

Peno skrev:
Det verkar inte som att många har kolla på när ventiljusteringen skall göras. Kanske är det så att de inte vill ha koll på det. Det var ren tur för mig att jag såg Dioxins inlägg om detta. Annars hade jag bara betalat för den dyra servicen och sett glad ut. Nu kunde jag lirka ur generalagenten att det faktiskt var som Dioxin sa. Sen var det lätt att få samma "erkännande" från J..... (Dioxin utnämns till dagens vardagshjälte. Hipp, hipp, hurra :födelseda )

Gjorde inte Bike servicen på hojen? Det sa dom att dom skulle göra...

Ja, det var tur att det finns folk som kan här inne...ska nog inte vara så snabb nästa gång.

mriders skrev:
Nu har ja löst det betydligt enklare (även om det känns något hafsigare). Tog buntband och satte fast den i bakre fotpinnarna, men den sitter ordentligt nu :yoparty

Snyggt! men jag hade inte vågat köra utan bakblinkers, bilister är tillräckligt blinda ändå... :gnissla

$noop skrev:
Snyggt! men jag hade inte vågat köra utan bakblinkers, bilister är tillräckligt blinda ändå... :gnissla
Tro mig ja har stenkoll i backspeglarna! Så även i bilen :)
Ska ja svänga vänster så; antingen kör ja på lite så ja inte har några bilar bakom mig eller så får ja helt enkelt vänta på att svänga vänster om bilisten bakom inte verkar förstå min placering i filen . That simple :tummenupp

Men ja ska ha miniblinkers, bara inte hittat några snygga än..

$noop skrev:
Gjorde inte Bike servicen på hojen? Det sa dom att dom skulle göra...

Ja, det var tur att det finns folk som kan här inne...ska nog inte vara så snabb nästa gång.

Det var meningen att Bike skulle servat hojen, men eftersom min Fireblade också skulle servas och det är lite kvar av säsongen gjorde vi upp att de får serva mitt inbyte istället.

mriders skrev:
Tro mig ja har stenkoll i backspeglarna! Så även i bilen :)
Ska ja svänga vänster så; antingen kör ja på lite så ja inte har några bilar bakom mig eller så får ja helt enkelt vänta på att svänga vänster om bilisten bakom inte verkar förstå min placering i filen . That simple :tummenupp

Men ja ska ha miniblinkers, bara inte hittat några snygga än..

Jag har några kellerman micro 1000 ligger i garaget ..... kan det va nåt?

$noop skrev:

Grattis till den snyggaste hojen! Köpte min -05:a 1 juli & är grymt nöjd.
Kan rekommendera dig att köpa ett bakljuse med integrerade blinkers från www.clearalternatives.com så får du en grymt ren & snygg bakdel, kika på R1/R6-tråden så ser du bilder på min lampa! :)

/X-up

Last edited:
enhjuling skrev:
En finess med dem är att de är E-märkta och faktiskt syns ganska bra.
http://www.kellermann-online.com/site/produkte_micro1000.html#

Så här såg det ut på min -02a

/Stefan
Tack, men nej tack :)
Är främst ute efter några vita små (extra små alltså)

X-up skrev:
Kan rekommendera dig att köpa ett bakljuse med integrerade blinkers från www.clearalternatives.com så får du en grymt ren & snygg bakdel, kika på R1/R6-tråden så ser du bilder på min!
Synd bara att de inte är lagliga :fakta
Men å andra sidan, vem av alla sporhojsägare är lagliga ute i trafiken ändå :rolleyes:

Nyheter
Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Shelby Turner, klar för GGN

Pressmeddelande 2026-08-05F...

Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda