Köpa lösa originaldekaler till hojen

Man kan köpa orginaldekaler till de flesta hojarna av modernare snitt. Typ sent 90-tal & framåt. Men det är dyrt. Riktigt dyrt.

Om du googlar eller kollar på ebay så brukar det finnas eftermarknadsdekaler att köpa både som hela satser och som enstaka dekaler.

sitter just och har kollat av både tyska samt usa ebay, men till just 2003 och den vinrödsvarta färgen finns det inte mkt, men det är bara en liten remsa som sitter på toppkåpan där blinkersen sitter som jag vill åt, den kan ju inte kosta såå mkt?

hojjen ifråga är en gsxr1000.. kollade upp för nån vecka sen vad en sidokåpa kostade.. 12500:- trodde ja skulle få en chock :p

Last edited:
firmor som gör dekaler, t,ex Dekaltrim.nu där kan man oftast göra egna, specialbeställa etc och för en bråkdel av vad orginal kostar, och de blir exakt som orginal.

http://www.bike-stickers.com/

dessa fixar fram vilken du vill du ha, bara skicka ett foto på hojen så kommer dom bekräfta. Jag beställde till sidokåpan på min mille, en stor dekal som kostade ca:400 inkl frakten. Kvaliten på material och skärning är kanon. Rekomenderar starkt dessa.

*/ ?>
Nyheter
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

Back