Köpa dörrar med myntinkast. Var?

Ten-0

[Enter cool message here]
Gick med
12 Dec 2005
Hoj
Ny till våren
Söker dörrar med myntinkast som det finns på vissa toaletter. Eller enbart själva myntautomaten. Mycket tacksam om någon vet var jag kan få tag på sådana.

Tack på förhand.

Ten-0 skrev:
2247255 Söker dörrar med myntinkast som det finns på vissa toaletter. Eller enbart själva myntautomaten. Mycket tacksam om någon vet var jag kan få tag på sådana.

Tack på förhand.

Smart! En sån ska man ju ha på muggen hemma! Fixa fest och bjuda in en massa polers som får ta med sig folköl! :tummenupp

Starstriker skrev:
2247348 Smart! En sån ska man ju ha på muggen hemma! Fixa fest och bjuda in en massa polers som får ta med sig folköl! :tummenupp

Smålänning, men icke så gniden :rolleyes: Behöver ha dessa dörrar och exportera till Lettland. Så om någon vet var man får tag på sånna dörrar får gärna säga till.

Ten-0 skrev:
2247391 Smålänning, men icke så gniden :rolleyes: Behöver ha dessa dörrar och exportera till Lettland. Så om någon vet var man får tag på sånna dörrar får gärna säga till.

en är väl frågan om den Lettiska funnymoneyvalutan funkar i äktsvenska skithusdörrar? :hihi

Lord Adrian skrev:
2247590 en är väl frågan om den Lettiska funnymoneyvalutan funkar i äktsvenska skithusdörrar? :hihi

Troligtvis så funkar inte Lettiska pengar i automaterna. Men han som ska ha dom får väl köra med Svenska pengar som "polletter".

spectre skrev:
2247624 Påminn mig på lördag så kan jag fixa hela dörren ( Eventuellt hela jävla karmen också ) gratis, bara du hämtar. :fyllisar

Mina polare från Hjällbo kommer och hämtar. :rolleyes:

ASSA Industri i Lycksele tillverkar myntlås för Euromynt, kan det vara nåt?

Ten-0 skrev:
2247625 Troligtvis så funkar inte Lettiska pengar i automaterna. Men han som ska ha dom får väl köra med Svenska pengar som "polletter".

Mina polare från Hjällbo kommer och hämtar. :rolleyes:

SComfort skrev:
2248543 ASSA Industri i Lycksele tillverkar myntlås för Euromynt, kan det vara nåt?

Det kan det nog vara. Nya sådana går väl på multum skulle jag tro, värt att kolla upp dock. Tack för tipset.

*/ ?>
Nyheter
MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem

WP har länge varit synonymt...

Back