Köpa 250 racer

Där är en Finsk förare som kör med en 99:a som tänker byta upp sig några årsmodeller till nästa års SM-säsong. Tyvär så kommer han inte köra Knutstorp då dom har ett race i Finland samma helg. Men då kan tex den Finske föraren köpa en hoj av Nordgren så kan du köpa loss hans hoj. Hör med Nordgren så fixar han ihop något åt er! :tummenupp

Får se till att sälja hojen och börja jaga racer, det hjälps inte längre!
 
Om du får chansen - testa en 250-racer, men ett varningens ord bara: De är TOTALT beroendeframkallande!
Jag testade en gång för längesedan och då var det klippt!
 
Jag passar på att peta in den här länken. Den avhandlar min första provtur på en 250-räser. Jag minns det som igår. Tur att jag inte är så impulsivt lagd.
 
Sen var det den där gången jag bytlånades hoj med Neutral och sålunda fann mig själv på långresa genom Tyskland, eller var det tisdagsträning på Sviestad? Jag kan faktiskt inte säga vilket, skillanden var hårfin. Det påstods vara en racehoj, alltså en ZX6R trimmad efter alla konstens regler för STK600.

Fast för mig var vårt byte bra. Surkawan var till salu samma kväll och mindre än två veckor senare hade jag köpt en riktig racer av Nordgren. Den kommer jag aldrig att sälja. :kär
 
Fast för mig var vårt byte bra. Surkawan var till salu samma kväll och mindre än två veckor senare hade jag köpt en riktig racer av Nordgren. Den kommer jag aldrig att sälja. :kär

Bra val Peter. Men kommer du använda den då? :7peta


Ps. Jag kommer aldrig att sälja min heller. Ds.
 
Ang TZ250. Var det inte några års modeller som motorblocket var vekt på eller någonting sådant? Har för mig att det kunde bli dyra reparationer pga det?
 
Ang TZ250. Var det inte några års modeller som motorblocket var vekt på eller någonting sådant? Har för mig att det kunde bli dyra reparationer pga det?
00 hade man vissa problem med det men de senare blocket ska vara pålitliga.
 
Jädrans kul det verkar vara att köra 250 räzer som sagt...!
Men tyvärr så måste man väl ha en ganska stor plånbok för det!?!?

Så för min del så får jag nog hålla tillgodo med en 600 till nästa år :)

Gött mos /Norrköping
 
Jädrans kul det verkar vara att köra 250 räzer som sagt...!
Men tyvärr så måste man väl ha en ganska stor plånbok för det!?!?

Så för min del så får jag nog hålla tillgodo med en 600 till nästa år :)

Gött mos /Norrköping


Däckskontot du behöver för att driva en 600 räcker till kolvar, vevaxelrenovering och snudd på bränsle också. :tummenupp
 
Jädrans kul det verkar vara att köra 250 räzer som sagt...!
Men tyvärr så måste man väl ha en ganska stor plånbok för det!?!?

Så för min del så får jag nog hålla tillgodo med en 600 till nästa år :)

Gött mos /Norrköping
Näääää. jag tror skillnaden är ganska liten om man hitatr en hoj i bra skick. Iofs finns det betydligt fler billga Rookie600:or vilket ju gör det enkelt på det viset men vem vill attd et ska vara enkelt?
 
Henriks tips på hoj såldes 2 dagar efter annonsen kom ut. Men det kommer bli en ´06:a till salu med snart som också är i fint skick.
 
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman

Vi har fotograferat en 100 ...

MV Agusta återgår till 100% eget ägande

MV Agusta Motor S.p.A. till...

MV Agusta åter självständigt

MV Agusta Motor S.p.A. till...

Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra

Att köra motorcykel handlar...

Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

Back
Top