köp biljetter till min klass studentskiva!

Ninja-Lisa

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Skeppshult trampcykel och v-twin.
förlåt. döda mig inte. men jag MÅSTE sälja fler biljetter.

skivan är på bögbåten patricia kl. 22.00 nästa tisdag (29:e april) och biljetterna kostar 80 kronor.

och klassen är N3A från internationella gymnasiet som ligger i årstadal.

köp-köp-köp! snälla?

skicka pm.

Anja, Du kanske skulle pröva och berätta vad som ingår? Finns säkert flera här som tycker det är roligt skråla "Lambo Hej" igen (gudarna skall veta att jag fortfarande får äckelmage efter säkert 30 skivor på två år, och då är det iallafall 10 år sen. Undrar om känslan någonsin försvinner....)

Grattis förresten i förskott till studenten!

äh. skitsamma. inget, förutom fulla 18-åringar ingår. det blir äckligt. alla kommer spy. alla kommer bli utkastade.

jag behöver ingen biljett, jag heller. vill inte gå.

Inte bli arg nu. Klart du skall gå på studentskivan. Men ta det för vad det är - ett fylleslag med wienervals, om man nu fortfarande kör det....

Vänta nu... Alla blir fulla, spyr och blir utkastade... Är det en PotatoesMC-fest du pratar om eller??? :D

men jag vill inte! villintevillintevillinte. och ingen annan vill heller. VARFÖR ska jag, isf? :confused:

Anja ska gå för att det kommer att bli så otroligt roligt för henne!
Det blir inte roligare än man gör det till! :rock
Önskar jag fick göra om det igen..... :brynad

Oooookej.... du är en usel säljare Anja.... ;)
Om du inte vill, så gå inte. MEN - du kan se det som ett socialt experiment. Gå dit, titta på hur alla kvällen börjar med förväntningar, fortsätter med retardering för att avslutas i primalstadiet. En normal studentskiva innehåller följande obligatoriska inslag:

1: Välkomstskålen. Här måste minst en person säga åt andra att hålla käft, samt "tuffa killgänget" (med mössorna bakofram) dricker champagne direkt ur flaskan
2: Bordsplaceringens besvikelse - "Varför fick jag inte sitta brevid snygga XX/YY" eller "Amenvafaandå, Lisa sitterjutypdärfan"
3: Lambo. Skall genomföras med straffrundor, utan att något fel begåtts. Här har du åtminstone EN person som kommer spy ikväll
4: Middagen, som ALLTID är kall alternativt har hälften ätit upp sin innan andra hälften fått sin. Kommentarer som "Men öh, jag har fan inte fått nån öl än, jag lovar" och "Johanna är så jävla läcker ikväll, fy fan va jag skall hångla upp henne" duggar tätt
5: Wienervalsen. Här tar alla flickor sina bordskavaljerer som pliktskyldigt dansar, men som himlar med ögonen och helst vill höra Doktor Bombays senaste hit. Två till tre par börjar nu genast småhångla eller åtminstone titta varandra djupt i ögonen. MINST ett av dessa tre par kommer bli förbannade på varandra - tjejen kommer gråta så sminket rinner och pojken kommer kröka med polarna och tycka att allt är skit tills han ser Lena som är hemligt förjust i honom.
6: Disco. Tänk dig 50 skinnklädda sporthojsåkare som skall dansa till "50 cent - in da club" samtidigt, och det är inte ens HÄLFTEN så kul att titta på som detta. Här finner man de okända dansstegen (oftast en kombination av fågel och balongdansen med den senaste rörelsen från senaste J-Lo videon.
7: Party. Folk bråkar, kräks, hånglar, skrattar gråter. En orgie i uppdämda lustar. Naturklasserna är värst - de har hållit igen i tre år och skall nu komma ikapp!

Så, känner du inte nu för att gå?! ;)

anja skrev:
äh. skitsamma. inget, förutom fulla 18-åringar ingår. det blir äckligt. alla kommer spy. alla kommer bli utkastade.

jag behöver ingen biljett, jag heller. vill inte gå.

Nu blir jag lite äcklig här kanske, men vem vill inte gå på en fest med massa fulla gymnasieelever :öl :öl :bow :bow :slicka :notme

Hmmmm... Någon annan än jag som vill åka dit, ställa upp med motorcyklarna och börna lite för våra nybakta studenter ;)

Freppa skrev:
Oooookej.... du är en usel säljare Anja.... ;)

*klipp*

Så, känner du inte nu för att gå?! ;)

Freppa! Du är såååå jävla kungligt häftig så det inte är sant! Skrattar så jag grinar! :tummenupp :rock

värst på å supa de e naturbruksklasserna det är de enda dom lär sig under 3 år hur man konsumerar mesta möjliga sprit å samtidigt kan ta sig till skolan dagen efter bara lite bakis

Nyheter
Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Back