Macho Woman
Äppelkäck
Nisse och Chrille! Jag lovar att lära er ett helt koppel snapsvisor om ni lovar att skråla med och att bli tillbörligt berusade! Kan vi bestämma det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Seizure Later skrev:Åh, så romantisk, MW!![]()
Men säg mig.... Är inte du singel??![]()
Seizure Later skrev:Ska ju köra hem sen![]()
Macho Woman skrev:Jag skrev inte att vi fortfarande är förlovade. Men det höll i fem år och jag hann komma på hur man vill att ett förhållande inte ska fungera. Nu ska du inte komma och förstöra mina argument. Vill vi att Anja ska gå på festen, eller inte?
Macho Woman skrev:Nisse och Chrille! Jag lovar att lära er ett helt koppel snapsvisor om ni lovar att skråla med och att bli tillbörligt berusade! Kan vi bestämma det?
Seizure Later skrev:Det är klart hon ska gå. Annars så kommer hon ångra det sen.
..
Chrille skrev:Uppmuntra mig inte! Det är inte för inte som de i perioder kallat mig 'Chrille Lönnå'![]()
hemma. Sjunger som en Gud och gungar armkrok tills någon trillar omkull. Oftast undertecknad iofs men ändå....
Macho Woman skrev:Nej, fy rackarn! Liknar du Lönnå? Då vill jag ta tillbaka min inbjudan.
...
Chrille skrev:Äsch då, jag sjunger ju bättre och luktar dessutom godare.
Seizure Later skrev:Men frisuren påminner lite om...![]()
pini skrev:värst på å supa de e naturbruksklasserna det är de enda dom lär sig under 3 år hur man konsumerar mesta möjliga sprit å samtidigt kan ta sig till skolan dagen efter bara lite bakis
Chrille skrev:Först kallar Finnen mig permanentad och sen får jag höra att jag påminner om en av de värsta RobinHood-frillor vi sett i svensk TV?!?!
CalleE skrev:Fortsättning på det här om naturklasser:
Och tror man att man har supit under gymnasietiden så kan man alltid trösta sig med att det finns en högskola... mer säger jag inte, det måste upplevas...![]()
![]()
Macho Woman skrev:Man får ta konskekvenserna av sina yttranden (för att alludera på en annan tråd). Den ska jag lära dig i helgen, Chrille! Nu blir du väl glad!
Macho Woman skrev:Nej, det ska du inte. Du ska sova hos en kompis eller bli hämtad.
Goodstuff skrev:Jag har varit scenchef på ett gig där Kjell Lönnå deltog med Sundsvalls kammarkör. Fast det brukar jag inte tala så högt om.....
Macho Woman skrev:....
Allvarligt talat. Han är Kjell Lönnå, inte Julio Iglesias eller Ricky Martin för den delen. Vad väntar han sig?
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |