köp biljetter till min klass studentskiva!

Nisse och Chrille! Jag lovar att lära er ett helt koppel snapsvisor om ni lovar att skråla med och att bli tillbörligt berusade! Kan vi bestämma det?

Seizure Later skrev:
Åh, så romantisk, MW! :kär

Men säg mig.... Är inte du singel?? :7peta

Jag skrev inte att vi fortfarande är förlovade. Men det höll i fem år och jag hann komma på hur man vill att ett förhållande inte ska fungera. Nu ska du inte komma och förstöra mina argument. Vill vi att Anja ska gå på festen, eller inte?

Macho Woman skrev:
Jag skrev inte att vi fortfarande är förlovade. Men det höll i fem år och jag hann komma på hur man vill att ett förhållande inte ska fungera. Nu ska du inte komma och förstöra mina argument. Vill vi att Anja ska gå på festen, eller inte?

Det är klart hon ska gå. Annars så kommer hon ångra det sen.

Men jag kan ändå inte låta bli att leka djävulens advokat ibland.... :cool:

Macho Woman skrev:
Nisse och Chrille! Jag lovar att lära er ett helt koppel snapsvisor om ni lovar att skråla med och att bli tillbörligt berusade! Kan vi bestämma det?

Uppmuntra mig inte! Det är inte för inte som de i perioder kallat mig 'Chrille Lönnå' :4skrika :4skrika hemma. Sjunger som en Gud och gungar armkrok tills någon trillar omkull. Oftast undertecknad iofs men ändå....

Seizure Later skrev:
Det är klart hon ska gå. Annars så kommer hon ångra det sen.

..

Så klart att du ska gå!

Jag gick inte på min men det var enbart för att slippa slagsmål och annat som jag anser vara synnerligen ofestligt. ...

Chrille skrev:
Uppmuntra mig inte! Det är inte för inte som de i perioder kallat mig 'Chrille Lönnå' :4skrika :4skrika hemma. Sjunger som en Gud och gungar armkrok tills någon trillar omkull. Oftast undertecknad iofs men ändå....

Nej, fy rackarn! Liknar du Lönnå? Då vill jag ta tillbaka min inbjudan.

En liten historia om Lönnå:

Jenny sitter på café i Gamla stan. Det är söndagmorgon och Jenny är glad i världen. In kommer Kjell himself. Han vill köpa smörgåsar. När han ska betala frågar han den medelålders damen i kassan om hon känner igen honom OCH han undrar om han inte kan få det lite billigare. Dam i kassa svarar som Jenny själv hade gjort (den senare är nu inte längre lika glad i världen): Nej, det kan man inte få!

Allvarligt talat. Han är Kjell Lönnå, inte Julio Iglesias eller Ricky Martin för den delen. Vad väntar han sig?

Last edited:
Seizure Later skrev:
Men frisuren påminner lite om... :p

Nänu!!! :mad:

Först kallar Finnen mig permanentad och sen får jag höra att jag påminner om en av de värsta RobinHood-frillor vi sett i svensk TV?!?!

Fan vad ni är på mig :( :D

pini skrev:
värst på å supa de e naturbruksklasserna det är de enda dom lär sig under 3 år hur man konsumerar mesta möjliga sprit å samtidigt kan ta sig till skolan dagen efter bara lite bakis

Då har du aldrig sett en musik-klass...

Chrille skrev:
Först kallar Finnen mig permanentad och sen får jag höra att jag påminner om en av de värsta RobinHood-frillor vi sett i svensk TV?!?!

"We´re men, men in thights, we roam around the forrest lookin´ for fights..."

CalleE skrev:
Fortsättning på det här om naturklasser:

Och tror man att man har supit under gymnasietiden så kan man alltid trösta sig med att det finns en högskola... mer säger jag inte, det måste upplevas... :öl :sjuk

Word!
Högskolan är ett enda stort leverbad... :öl

"-No! no!...no food for me, only fluids the doctor said!" - Phil Anselmo, Pantera

Macho Woman skrev:
Man får ta konskekvenserna av sina yttranden (för att alludera på en annan tråd). Den ska jag lära dig i helgen, Chrille! Nu blir du väl glad!

Jag vägrar att ställa upp på alla eventuella upptåg som har det minsta studentikost över sig i helgen. Basta. :brynad

Oj oj man minns den tiden som igår (6 år sedan).
Från 1an så hade vår klass T alltid gratis biljetter och en stående inbjudan på alla skivor. Så poppis va vi tekniker. Så fortsatte det tills gymnasietiden va slut. En hård och lärofull tid.

Jag har varit scenchef på ett gig där Kjell Lönnå deltog med Sundsvalls kammarkör. Fast det brukar jag inte tala så högt om.....

Goodstuff skrev:
Jag har varit scenchef på ett gig där Kjell Lönnå deltog med Sundsvalls kammarkör. Fast det brukar jag inte tala så högt om.....

Det är det giget som står överst i CV'n när det ska värvas internationella kunder

'Shell Loeneou: al-seoungs-ledaare.'

Macho Woman skrev:
....
Allvarligt talat. Han är Kjell Lönnå, inte Julio Iglesias eller Ricky Martin för den delen. Vad väntar han sig?

Äshc då, han hade garanterat en tid när förti-taggarna sava som ungbjörkar på våren runt han och fett på sylen var lättare ordnat än hand-lotion. Han missade väl bara när det gick över.

Last edited:
Back