köp biljetter till min klass studentskiva!

anja skrev:
förlåt. döda mig inte. men jag MÅSTE sälja fler biljetter.

skivan är på bögbåten patricia kl. 22.00 nästa tisdag (29:e april) och biljetterna kostar 80 kronor.

och klassen är N3A från internationella gymnasiet som ligger i årstadal.

köp-köp-köp! snälla?

skicka pm.

-Måste man altså vara bög för att få komma?

anja skrev:
förlåt. döda mig inte. men jag MÅSTE sälja fler biljetter.

skivan är på bögbåten patricia kl. 22.00 nästa tisdag (29:e april) och biljetterna kostar 80 kronor.

och klassen är N3A från internationella gymnasiet som ligger i årstadal.

köp-köp-köp! snälla?

skicka pm.

Vänta nu lite....... :hej
Har du biljetter kvar?

Ska man ha frack eller kostym? Jag e ju så porrig o kostym :fakta

Och en massa singlar, eller brudar heter det, som springer runt i finkläder :brynad

och jag slutar jobb strax innan 22 vilket gör att jag kan vara var som helst inom en tiomilsradie från Åstorp på 10minuter om man kör M5 som jag gör. :skrämd

750RR har du kvar 3 biljetter då?

Bifogat

• new!!!bmw-m5.jpg
    new!!!bmw-m5.jpg
    22.9 KB · Visningar: 191
och den som inte har nåt vettigare för sig SER TILL ATT KOMMA TILL PATRICIA I MORGON VID TIOTIDEN! ANNARS JÄVLAR! :mad:

Re: Re: köp biljetter till min klass studentskiva!

maverick_750rr skrev:
Vänta nu lite....... :hej
Har du biljetter kvar?

Ska man ha frack eller kostym? Jag e ju så porrig o kostym :fakta

Och en massa singlar, eller brudar heter det, som springer runt i finkläder :brynad

och jag slutar jobb strax innan 22 vilket gör att jag kan vara var som helst inom en tiomilsradie från Åstorp på 10minuter om man kör M5 som jag gör. :skrämd

750RR har du kvar 3 biljetter då?
'

Mavve, fan va full jag måste vatt i gbg, för så minns jag inte din bil :rolleyes:

:slicka

Re: Re: Re: köp biljetter till min klass studentskiva!

Blackninja skrev:
'

Mavve, fan va full jag måste vatt i gbg, för så minns jag inte din bil :rolleyes:

:slicka

Jag har vaxat den nu, så d e en nytagen bild..... kolla vad jag hitta UNDER SKITEN!

Jag kanske kommer imorgon Anja, men du får fan ge mig en bra vägbeskrivning för jag tänker INTE släppa gasen förrens jag kommer in till malmö.......

750RR

anja skrev:
och den som inte har nåt vettigare för sig SER TILL ATT KOMMA TILL PATRICIA I MORGON VID TIOTIDEN! ANNARS JÄVLAR! :mad:

Definiera "vettigt" i förhållande till att gå på din studentskiva :D

Re: Re: Re: Re: köp biljetter till min klass studentskiva!

maverick_750rr skrev:
Jag har vaxat den nu, så d e en nytagen bild..... kolla vad jag hitta UNDER SKITEN!

Jag kanske kommer imorgon Anja, men du får fan ge mig en bra vägbeskrivning för jag tänker INTE släppa gasen förrens jag kommer in till malmö.......

750RR

Ska du rulla de sista 60 milen???

Freppa skrev:
Definiera "vettigt" i förhållande till att gå på din studentskiva :D

något "vettigt" skulle i dethär fallet exempelvis kunna vara:

* vakta kärnvapen
* avfrosta frysen
* komma på något i stil med E=mc^2

tveksamma fall:

* ha snöjouren

och eftersom sverige inte har kärnvapen, freppa saknar frys, allt smart redan är påkommet och det knappast kommer snöa så SKA freppa gå på studentskivan.

Freppa vill till Linköping. Förmodligen enbart för att slippa gå på studentskiva ikväll. ;)

Freppa vill ha en ny bil, but that's besides the point!

Anja, tror du får klara dig utan mitt nylle ikväll - skulle nog bara skrämma de små flickorna, och pojkarna skulle börja skrika "PEDOFIL" (Och så är man ändå bara 29).

/Freppa

Ps. Jag har visst frys! Jättekall är den! Så det så!

Inte gråta nu. Tänk på vad jag har sagt så kommer det gå bra. Och eftersom Mr. X är ute och leker så får du väl pingla mig om du behöver slå någon odrägligt full människa.

Macho Woman skrev:
Nej, fy rackarn! Liknar du Lönnå? Då vill jag ta tillbaka min inbjudan.

En liten historia om Lönnå:

Jenny sitter på café i Gamla stan. Det är söndagmorgon och Jenny är glad i världen. In kommer Kjell himself. Han vill köpa smörgåsar. När han ska betala frågar han den medelålders damen i kassan om hon känner igen honom OCH han undrar om han inte kan få det lite billigare. Dam i kassa svarar som Jenny själv hade gjort (den senare är nu inte längre lika glad i världen): Nej, det kan man inte få!

Allvarligt talat. Han är Kjell Lönnå, inte Julio Iglesias eller Ricky Martin för den delen. Vad väntar han sig?

Well, som fd sundsvallian så kan jag berätta om vår gode vän Kjell att sniknare människa får man leta efter. Finns inte en butik i staden som han inte försöker pruta i, med varierande framgång dock - muuaha!
Som kuriosa till Chrille kan nämnas att han har en som som heter Christoffer (kallas loffe dock).

Nyheter
Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

Back