SJP
Lattepappa
- Gick med
- 15 Apr 2007
- Hoj
- Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Jonej, några här spelar nog i en annan liga.Jag tycker att jag har köpt en bra vardagsklocka, en Citizen Eco-drive i titan. Men den spelar ju inte alls i samma liga som era monster-klockor...
![]()
Citizen Super Titanium herrklocka Eco Drive AW1240-57L
Citizen AW1240-57L är en klassisk herrklocka med en blå urtavla och en boett i titan. Klockan levereras med ett tillhörande metallband i titan i färgen silver. Boetten mäter 43 mm i diameter och har en höjd på 10,5 mm. Verktyp: Eco-Drive (ljusdrivet kvartsur, kaliber J810, laddas av valfri...uropenn.se
OM man skulle råka ha 80 lök + som bränner hål i fickan som inte är öronmärkt någonstans så hade nog jag impulsköpt en till hoj 10ggr av 10 innan jag satt de pengarna på en klocka.
Nu har min klocka gått från att vara i dåligt skick till att fullständigt ha desintegrerats, och det känns lite naket. Den har ändå hängt med sedan '08, så det får väl anses godkänt. Nu är det dock bara att ersätta den kvar.
Men jag håller på och velar om jag ska satsa och skaffa en som jag vill ha, eller om snålheten får vinna. :/