Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Haha, hoppas din syrra är jävligt maskulin, annars vill ja inte ha klockan längre!
Skämt åsido, så får jag se hur jag gör.. Fick hem min julklapp i fredags, http://luminox.se/watches/3051.BO.htm och är rätt imponerad över vilket jäkla ljus tritiumtuberna ger ifrån sig... Kommer nog bära den ett bra tag innan jag tröttnar och vill ha nått nytt!
Paul Newman Daytona black face![]()
Jo jag vet, men drömma kan man alltid...![]()
Någon som vet om det har tillverkats en submariner med blå urtavla och stållänk? är inte supersugen på att hosta upp för en i vitt guld...
Kolla på chrono24 och specificera stål och blå urtavla så dyker det upp två stycken, men jag tror att det är frågan om specialbeställning eller att ägarna bytt urtavla och ring på sin klocka. De allra flesta med blå urtavla jag sett har varit guld/stål kombination.
MEN, vem orkar med Tudor? Vad erbjuder Tudor som inte en solid Omega gör?
Så länge man kan betala ser jag inte problemet?
Att man lånat betyder oftast just precis att man inte kan betala.
Låna till en klocka? Det kallas väl lyxkonsumtion.
Nu var iofs citatet svar på nåt om lån på hojen men skillanden är väl bara som om man plockar pengar ur höger eller vänster ficka.
Så länge man har lån på bostad, bil, ifån på avbetalning eller någon annan form av skuld är klockköpet lånade fjädrar.
Ska man se det på det viset så lever nog majoriteten av svenska folket på lånade fjädrar.
|
|
Premiär för Östgöta Dundret
Under 1940 talet var Finspå... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |