Köp av gaffel m.m från England...

• Thread starter Thread starter Snorfen
  • Start date Start date

Snorfen

Guest
Har snokat upp en komplett framända till en Gsxr 750-95:a för den inte alltför blodiga summan av 3500kr,men det tråkiga är att dom vill ha ca 2000 i frakt.. :(

Vad har ni betalat när ni har beställt såna här pass tunga och skrymmande delar? Blir två paket och vikten ca 40kg.
Tror inte jag kommer undan med just ngt billigare här men det svider allt i plonken med 2000kr bara i frakt.
Tips på ställen som ni handlat av vore skoj!
Dela gärna med er av era erfarenheter och tips på olika firmor som ni handlat av....
Äsch,nu lägger jag av med funderingarna och sticker och jobbar! :hihi

Snorfen skrev:
Har snokat upp en komplett framända till en Gsxr 750-95:a för den inte alltför blodiga summan av 3500kr,men det tråkiga är att dom vill ha ca 2000 i frakt.. :(

Vad har ni betalat när ni har beställt såna här pass tunga och skrymmande delar? Blir två paket och vikten ca 40kg.
Tror inte jag kommer undan med just ngt billigare här men det svider allt i plonken med 2000kr bara i frakt.
Tips på ställen som ni handlat av vore skoj!
Dela gärna med er av era erfarenheter och tips på olika firmor som ni handlat av....
Äsch,nu lägger jag av med funderingarna och sticker och jobbar! :hihi

handlat en del av www.performancemotorcycleparts.com kan rekommendera, har mycket bra service

kasjo skrev:
handlat en del av www.performancemotorcycleparts.com kan rekommendera, har mycket bra service

Tackar så mkt! :) Visserligen mest nya parts,men kan ju vara intressant när man väl skaffar sig en riktig hoj någongång.
Ska ta mig en riktig funderare om det inte kan bli affär trots allt,är ju lockande att det är en helt komplett framända.Jag får fundera.
Annars blir det väl att shoppa del för del på Ebay eller nåt,men så fort det blir tunga och skrymmande paket verkar frakten rusa iväg tyvärr.
Allt kan ju inte vara studier så nåt lär man väl pyssla med i vinter....

*/ ?>
Nyheter
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Back