Köp av gaffel m.m från England...

• Thread starter Thread starter Snorfen
  • Start date Start date

Snorfen

Guest
Har snokat upp en komplett framända till en Gsxr 750-95:a för den inte alltför blodiga summan av 3500kr,men det tråkiga är att dom vill ha ca 2000 i frakt.. :(

Vad har ni betalat när ni har beställt såna här pass tunga och skrymmande delar? Blir två paket och vikten ca 40kg.
Tror inte jag kommer undan med just ngt billigare här men det svider allt i plonken med 2000kr bara i frakt.
Tips på ställen som ni handlat av vore skoj!
Dela gärna med er av era erfarenheter och tips på olika firmor som ni handlat av....
Äsch,nu lägger jag av med funderingarna och sticker och jobbar! :hihi

Snorfen skrev:
Har snokat upp en komplett framända till en Gsxr 750-95:a för den inte alltför blodiga summan av 3500kr,men det tråkiga är att dom vill ha ca 2000 i frakt.. :(

Vad har ni betalat när ni har beställt såna här pass tunga och skrymmande delar? Blir två paket och vikten ca 40kg.
Tror inte jag kommer undan med just ngt billigare här men det svider allt i plonken med 2000kr bara i frakt.
Tips på ställen som ni handlat av vore skoj!
Dela gärna med er av era erfarenheter och tips på olika firmor som ni handlat av....
Äsch,nu lägger jag av med funderingarna och sticker och jobbar! :hihi

handlat en del av www.performancemotorcycleparts.com kan rekommendera, har mycket bra service

kasjo skrev:
handlat en del av www.performancemotorcycleparts.com kan rekommendera, har mycket bra service

Tackar så mkt! :) Visserligen mest nya parts,men kan ju vara intressant när man väl skaffar sig en riktig hoj någongång.
Ska ta mig en riktig funderare om det inte kan bli affär trots allt,är ju lockande att det är en helt komplett framända.Jag får fundera.
Annars blir det väl att shoppa del för del på Ebay eller nåt,men så fort det blir tunga och skrymmande paket verkar frakten rusa iväg tyvärr.
Allt kan ju inte vara studier så nåt lär man väl pyssla med i vinter....

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back