Köp av gaffel m.m från England...

• Thread starter Thread starter Snorfen
  • Start date Start date

Snorfen

Guest
Har snokat upp en komplett framända till en Gsxr 750-95:a för den inte alltför blodiga summan av 3500kr,men det tråkiga är att dom vill ha ca 2000 i frakt.. :(

Vad har ni betalat när ni har beställt såna här pass tunga och skrymmande delar? Blir två paket och vikten ca 40kg.
Tror inte jag kommer undan med just ngt billigare här men det svider allt i plonken med 2000kr bara i frakt.
Tips på ställen som ni handlat av vore skoj!
Dela gärna med er av era erfarenheter och tips på olika firmor som ni handlat av....
Äsch,nu lägger jag av med funderingarna och sticker och jobbar! :hihi

Snorfen skrev:
Har snokat upp en komplett framända till en Gsxr 750-95:a för den inte alltför blodiga summan av 3500kr,men det tråkiga är att dom vill ha ca 2000 i frakt.. :(

Vad har ni betalat när ni har beställt såna här pass tunga och skrymmande delar? Blir två paket och vikten ca 40kg.
Tror inte jag kommer undan med just ngt billigare här men det svider allt i plonken med 2000kr bara i frakt.
Tips på ställen som ni handlat av vore skoj!
Dela gärna med er av era erfarenheter och tips på olika firmor som ni handlat av....
Äsch,nu lägger jag av med funderingarna och sticker och jobbar! :hihi

handlat en del av www.performancemotorcycleparts.com kan rekommendera, har mycket bra service

kasjo skrev:
handlat en del av www.performancemotorcycleparts.com kan rekommendera, har mycket bra service

Tackar så mkt! :) Visserligen mest nya parts,men kan ju vara intressant när man väl skaffar sig en riktig hoj någongång.
Ska ta mig en riktig funderare om det inte kan bli affär trots allt,är ju lockande att det är en helt komplett framända.Jag får fundera.
Annars blir det väl att shoppa del för del på Ebay eller nåt,men så fort det blir tunga och skrymmande paket verkar frakten rusa iväg tyvärr.
Allt kan ju inte vara studier så nåt lär man väl pyssla med i vinter....

Nyheter
Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8