Kärlekstrubbelstråden

finns la mer pers än du här eller???

Maffioso är inberäknat fem (5) pers. :D

--------------------------------------------
*host* det kan kanske vara läge för mig att lämna tråden....efter ikväll. :gnissla
Vem vet...det kanske blir ett finare liv nu. ;)

Maffioso är inberäknat fem (5) pers. :D

--------------------------------------------
*host* det kan kanske vara läge för mig att lämna tråden....efter ikväll. :gnissla
Vem vet...det kanske blir ett finare liv nu. ;)

hahaha jasså va händer ikväll då???

Jag HATAR Borlänge, finns ungefär tre intressanta killar och de är såklart upptagna eller bara ute efter att playa runt :mad:

Vad gnäller du för? Du vill ju inte ha med kärlek att göra ändå, du har ju din hockey...eller hur var det nu? :tungan

Vad gnäller du för? Du vill ju inte ha med kärlek att göra ändå, du har ju din hockey...eller hur var det nu? :tungan

Men hela laget kärlekar ju med varandra tydligen :näsblod Då måste jag hitta nåt så jag inte rycks med i deras fasoner och det vill jag ju inte, eller? :confused: :tungan

Men alltså.. Idag ringde han som ställde till det så i helgen.. Med en ursäkt... Ska man tro på alla dessa ursäkter?
Dessutom känns det som dött lopp i vilket fall, kommer aldrig hinna träffas ändå om det skulle bli nåt... Ska jag hoppa? :gnissla

Men alltså.. Idag ringde han som ställde till det så i helgen.. Med en ursäkt... Ska man tro på alla dessa ursäkter?
Dessutom känns det som dött lopp i vilket fall, kommer aldrig hinna träffas ändå om det skulle bli nåt... Ska jag hoppa? :gnissla

Jao :pannkyss

EDIT: Hoppa av.... :D Inte hoppa

Den gick la bra! Tror jag iaf...:gnissla
Hoppas på ett svar om ny träff inom kort.

ahhh nice nice hoppas du får de snart då..:) själv sitter man och väntar på att pojkvännen skall komma hem så man har en anledning till att ta en lite längre paus i pluggandet..:rolleyes:

Jao..det hoppas jag med! :)

Jahaja...längre paus....du kommer göra allt annat än o plugga! :hihi

Nyheter
Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Yamaha R7 får stor uppgradering!

Yamaha R7 får en nängd uppg...

BMW F 450 GS för prisvärda äventyr

BMW presenterade den länge ...

BSA Thunderbold avtäckt på EICMA

BSA har avtäckt sin fjärde ...

ExploreBike: Lerigt Gotland Grand National

Årets Gotland Grand Nationa...

Nytt om H-D Bagger-Världscupen

Under en presskonferens på ...

BMW F 450 GS ”Din bästa kompis”