Kärlekstrubbelstråden

Nja,,, nog får hon napp allt. Saken e den att detta är en tjej du har med att göra. Det ska ju vara rätt kille med otroligt perfekt utseende och uppfylla alla drömmar som prinsen på vita springaren.. Alla andra som svarar på annonsen är bara dryga idioter som raggar satan för att komma innanför hennes trosor... Dom räknas inte ju fattar du väl :tungan

Jag tycker faktiskt inte alls att jag är så kräsen längre...! Har ju släppt på både det ena och andra kravet! :va

Nja,,, nog får hon napp allt. Saken e den att detta är en tjej du har med att göra. Det ska ju vara rätt kille med otroligt perfekt utseende och uppfylla alla drömmar som prinsen på vita springaren.. Alla andra som svarar på annonsen är bara dryga idioter som raggar satan för att komma innanför hennes trosor... Dom räknas inte ju fattar du väl :tungan

Ahhh...på så vis. :näsblod

Jag tycker faktiskt inte alls att jag är så kräsen längre...! Har ju släppt på både det ena och andra kravet! :va

Äh, slappna av...nån gång så får du en du med. Jag däremot....kommer få vänta länge. :gnissla

Men snäll, sexig, snygg och heting gäller fortfarande :pannkyss

Haha neej... Eller alltså...
Klart man ska va attraherad av fanskapet, men det finns ingen mall jag följer..! Attraktion och snygg hamnar inte alltid i samma fack....!
Jag är öppen för det mesta... Men klart att inte allt går hem...!

De e sant.. Man kan ibland finna en sjuk attraktion hos en person man aldrig trodde sig kunna falla för... Det är skitskoj... Gör livet en aning mer spännande :)

Hehe jo, både du och jag vet exempel på detta i mitt fall... :D

Jo.. men det stör en en aning när man faller för en person man inte vill falla för och som inte har tid eller plats till en.. Personen kanske tycker om en lika mycket tillbaka men har bara ingen möjlighet just nu, då får man vänta och vara tålmodig så faller bitarna på plats efterhand.. :tummenupp

Nån sån finns det nog inget exempel på i mitt liv.. :confused:

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...