Det kan inte ha luktat tårta då....![]()
nä med tanke på att de va min pojke som va utklädd till prinsesstårta så nää
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det kan inte ha luktat tårta då....![]()
Tråden är bra, bara inläggen som suger![]()

nä med tanke på att de va min pojke som va utklädd till prinsesstårta så nää![]()


Tråden suger.. Hur många napp får man på annonsjäveln liksom...?![]()

haha,, de e inte denna tråden de e kärlekshittartråden du menar fubbick![]()
Nja,,, nog får hon napp allt. Saken e den att detta är en tjej du har med att göra. Det ska ju vara rätt kille med otroligt perfekt utseende och uppfylla alla drömmar som prinsen på vita springaren.. Alla andra som svarar på annonsen är bara dryga idioter som raggar satan för att komma innanför hennes trosor... Dom räknas inte ju fattar du väl![]()

Nja,,, nog får hon napp allt. Saken e den att detta är en tjej du har med att göra. Det ska ju vara rätt kille med otroligt perfekt utseende och uppfylla alla drömmar som prinsen på vita springaren.. Alla andra som svarar på annonsen är bara dryga idioter som raggar satan för att komma innanför hennes trosor... Dom räknas inte ju fattar du väl![]()

Jag tycker faktiskt inte alls att jag är så kräsen längre...! Har ju släppt på både det ena och andra kravet!![]()

Men snäll, sexig, snygg och heting gäller fortfarande![]()
De e sant.. Man kan ibland finna en sjuk attraktion hos en person man aldrig trodde sig kunna falla för... Det är skitskoj... Gör livet en aning mer spännande![]()
Uj...en tårta som luktat skunk?! Måste vara första tårtan som gör det.
![]()
Jo.. men det stör en en aning när man faller för en person man inte vill falla för och som inte har tid eller plats till en.. Personen kanske tycker om en lika mycket tillbaka men har bara ingen möjlighet just nu, då får man vänta och vara tålmodig så faller bitarna på plats efterhand..![]()
hmmm lukta skunk näää han lukta nyduschad och axe![]()
Ibland pratar man om sig själv![]()
Vemdå?
Skoja la bara me daj!
Du gillade en kompis som nu gått och blivit kär i en annan?
Men de e ju skoj ju.. Är hon en bra vän? Snäll, ärlig, trevlig?
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |