Kärlekstrubbelstråden

Något kan gå din väg. Du. :tummenupp Han verkar vara lite obeslutsam. Är det något att bygga vidare på? Samtidigt kan vissa killar vara lite trögstartade, men i slutändan blir det bra ändå. Frågan är bara hur länge du vill vänta på att han ska klura ut vad han egentligen vill? Låter som om det inte krävs många fler droppar innan bägaren rinner över...

mmm, jag vet inte.. Men jag har väldigt snart tröttnat på det iaf...

Hur fasen kan DU ha probs o skaffa en grabb? :va

Hahaha....nu blev du sugen va? ;) :tungan

Det handlar ju kanske om lite mer än utseende.. finns något som kallas "kemi"...

Last edited:
Hahaha....nu blev du sugen va? ;) :tungan

För att ta det i fotbollstermer: Hur skulle jag som spelar i Gärdsgårdsserien för överblivna bollspelare ha en chans att värva en spelare som är i tipp-topp-form och spelar i Apstoll-laget, som självklart ligger på första plats i Allsvenskan? :gnissla

Men jag är lika glad för det! :tummenupp

Hjälp! Vem försöker jag egentligen lura? :gråta

:D

Hur fasen kan DU ha probs o skaffa en grabb? :va

nja för att man slösat bort sommaren på att va kär i nån man inte kan få och nu pratar min tomma pm inbox sitt tydliga språk bara att lägga sig i min ensamma kalla säng igen.

Å jag som var så redo:D

Bifogat

• klanning.jpg
    klanning.jpg
    30 KB · Visningar: 123
nja för att man slösat bort sommaren på att va kär i nån man inte kan få och nu pratar min tomma pm inbox sitt tydliga språk bara att lägga sig i min ensamma kalla säng igen.

Är det PM du vill ha så ska jag spamma ner inboxen till dig. :D
men inte just nu...ska hålla kväll på en bio. ;)

Oj!

Vackert... :)

Det blir till att ta fram den "Lille Kemisten"-lådan jag har undanstoppad någonstans på vinden! :tummenupp

:D

Ja.. Så varför skulle hon då inte kunna ha problem med att hitta någon?

För att jag inte tror det, helt enkelt. Att hon lägger energi på en onåbar grabb..det är ju en annan sak. jag sa inte att hon enkelt skulle hitta Mr Right!

Aj jävlar....jag missade bilden... :rodnar

Last edited:
Synd,, men å andra sidan kan alla singlar störa sig på att du flyter runt på små moln :D

jo kan ju lova att molnen inte e små heller hahahahaha skall va med pojkvännen den helgen så ni får klara er utan underbara mig hahahahah

Fy fan vad du göttar dig dig fuling :D

Grattis som fan till dig... :tummenupp

Men du vet att du INTE får vara här på denna tråden mer nu va? :tungan

johooorå de får ja visst nån måste ju muntra upp er och bevisa att än finns de hopp hahahaha :tungan
tackar.... fick ju reda på att ja inte va singel längre i torsdags hahaha:yoparty

Jag har varit med om en tjej som betedde sig på det viset, det slutade med ett SMS som sa att det inte funkade för henne att träffa någon just då, några veckor senare var hon ihop med någon annan, kul va?:( Rådet till dig är; gå inte, SPRING!

Ja, det kan väl iofs va så... Men det tror jag inte... Har rätt bra koll på vad han sysslar med annars, så jag tror mer det handlar om att han inte vågar ses i så fall... Vi träffades ju en del innan jag åkte utomlands, men sen låg allt på is.. Har ju inte snackat om att det skulle va nåt "mer" heller...

Visst, nu bor ju du i världsmetropolen Borlänge...men annars borde du kunna välja och vraka hej vilt :pannkyss

Jag HATAR Borlänge, finns ungefär tre intressanta killar och de är såklart upptagna eller bara ute efter att playa runt :mad:

Fast man ska ju eventuellt flytta till nästa höst :tuttar

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...