Tror nog att det var resonemanget han reagerade på.
Du pratar ju som du har förstånd.![]()
precisera förstånd. Jag hör till de "idioter" som höjer försäkringarna.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tror nog att det var resonemanget han reagerade på.
Du pratar ju som du har förstånd.![]()
Jag hör till de "idioter" som höjer försäkringarna.
Grattis.![]()
tack, ja får ut nåt av det istället för att sitta hemma och suga på min tumme. ojjojj klotade bågen på bana. vad göra nu?
tack, ja får ut nåt av det istället för att sitta hemma och suga på min tumme. ojjojj klotade bågen på bana. vad göra nu?
Att det sker och att många man känner säkerligen sysslar med detta, det förstår jag, men varför berätta om det?
Han kanske är dum i huvet.
hehh ni va då komiska.
Har jag sagt att jag inte betalar skatter och försäkring?
men som ni vet så täcker inte försäkringen hojjen om man kört på bana, 200km/h inne i stan, kört i fyllan etc etc., och klotat.
Klart om jag gör ett "normalt" fall så tar jag det på försäkring, men detta gäller främst ifall jag crashar på bana då försäkringen inte täcker.
så istället för att sitta hemma och böla om en crashad hoj så tar jag hellre en ny!
Skiter fullständigt i vad du betalar eller inte. Nyttjar man försäkringen felaktigt drabbas andra. Men det förstår du kanske inte?
DerClown... du kommer göra det svårare för dig att äga en hoj i framtiden. Ökar inte bara våra premier, utan din också. Nu skiter jag fullständig i om du inte har råd att äga en hoj, för du sysslar med försäkringsbedrägerier. Men du förstör för oss andra. Hoppas du får inte ut ett piss på dina bedrägerier, utan står där istället med en hoj utan papper...
Jag hoppas för mitt eget bästa att försäkringen är väldigt individuell istället för att det ökas för gemene man. Har man varit klotfri i flera år hos ett försäkringsbolag borde det ge bra sänkningar. Hysteriskt dyrt att äga en sporthoj nu.
Till och med trafikförsäkringen är ju hemsk...
Man ska inte klota varje år heller, gör du det så är något fel. Finns folk som typ klotat 1 gång på 10 år. Ändra körvanor tycker jag att folk bör göra....
Ärligt talat vem av er tror värkligen på att FB kommer sänka sina priser på premierna om det blir mindre olyckor. Inte jag iallafall
klart jag förstår det! men lider inte jag av alla som inte kan köra och klotar hela tiden?![]()
Det hela är väl ganska tudelat?
jag har inte klotat ännu, och har heller inga planer på detta.
som sagt så int finns det väl inte någon chans i att ja får en hoj med papper ifall jag anmäler den som stulen?
Men har jag klotat den utanför försäkringsbolagets normer, så tänker jag inte stå med en klotad hoj, utan fuskar och får en ny hoj istället, den gamla kan jag ju göra vad jag vill med.
jag tänker inte försvara mig själv mera för jag vet att jag gör fel, men mitt samvete är inte såpass sympatiskt att jag kunde tänka mera på pelle som får några kronor mera i försäkringspremie än att jag själv står med en klotad hoj.
![]()
Hey, du skaffar åtminstone lite nya forumvännertack, ja får ut nåt av det istället för att sitta hemma och suga på min tumme. ojjojj klotade bågen på bana. vad göra nu?
När börjar Finska försäkringsbolag läsa på internetforum tror du? Du kanske råkas skryta över dina lagbrott på Finska forum också.
Vet ingen som gjort det men jag har djup förståelse för dom som faktiskt gör det... Vad för väntar man sig med ett sådant försäkringssystem![]()
Hur aningslös / godtrogen är man om man startar en sån här tråd i syfte att få ut ngn användbart av svaren..
Svar: JÄTTE!
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti