Dominator-Rocks
Guest
Hej
I en annan tråd så började det snackas lite om hur pass många % av dem hojar som anmäls stulna som verkligen är stulna.
Jag tyckte det kunde vara intressant att höra om just du vet om några Hoj-FB´s kanske flera rent ut av!?
(FB som har hänt i din närhet inte sådana som du läst om på Aftonbladet mm...)
Vad var det för hoj? Varför gjorde dem det? Tjäna en slant/dom hade kraschat hojen....!?
Vad tycker du om det hur reagerade du? Polisanmälde du...?
Vilka åtgärder kan polisen/försäkringsbolagen vidta för att försvåra och avskräcka?
Jag börjar!
Det var ett par år sen nu, en snubbe som jag vet vem det är men vi varken var eller är kompisar.
Han slog över med sin nya R-Hoj jag tror det var en R1!
Den vart anmäld stulen!
Jag tyckte/tycker att det är svinigt omoraliskt och äckligt, men jag gjorde ingen anmälan!
Åtgärder/straff
Hembesök där polis eller försäkringsbolag har rätt till att genomsöka garage/förrådsutrymmen.
Bolagen skall informera grundligt vilket straff som kan väntas vid FB!
Rimligt straff tycker jag vore värdet av hojen x 10 det skall svida rejält!
Ös på med vad du vet och vad du tycker!
I en annan tråd så började det snackas lite om hur pass många % av dem hojar som anmäls stulna som verkligen är stulna.
Jag tyckte det kunde vara intressant att höra om just du vet om några Hoj-FB´s kanske flera rent ut av!?
(FB som har hänt i din närhet inte sådana som du läst om på Aftonbladet mm...)
Vad var det för hoj? Varför gjorde dem det? Tjäna en slant/dom hade kraschat hojen....!?
Vad tycker du om det hur reagerade du? Polisanmälde du...?
Vilka åtgärder kan polisen/försäkringsbolagen vidta för att försvåra och avskräcka?
Jag börjar!
Det var ett par år sen nu, en snubbe som jag vet vem det är men vi varken var eller är kompisar.
Han slog över med sin nya R-Hoj jag tror det var en R1!
Den vart anmäld stulen!

Jag tyckte/tycker att det är svinigt omoraliskt och äckligt, men jag gjorde ingen anmälan!
Åtgärder/straff
Hembesök där polis eller försäkringsbolag har rätt till att genomsöka garage/förrådsutrymmen.
Bolagen skall informera grundligt vilket straff som kan väntas vid FB!
Rimligt straff tycker jag vore värdet av hojen x 10 det skall svida rejält!
Ös på med vad du vet och vad du tycker!