Känner du igen denna hoj ? STULEN - RÖD - HUDDINGE

Status
Ej öppen för fler svar.
Tror inte någon är rashatare så länge dom kommer hit och bidrar istället för TAR.

du kan ju läsa mitt inlägg på sida fyra längst ner i tråden http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?p=5232486#post5232486

Och det står jag för sen får kalla mig vad dom vill men jag tycker det är fegt att inte kunna stå upp för dom som förtjänar det

Var närmast killen ovanför som avsågs. Låssades bry sig om att hojen kom tillrätta men verkade mest vara intresserad av att få slänga ur sig skojiga rassetermer typ "kulturberikare" (en gammal kär WT-favorit :banana). Hade tjuven varit svensk så hade han säkerligen inte skrivit en rad.

Å vad faan vet du om det! Men i din värld kanske skattebrott är mer acceptabelt.

PeterNorth ett skämt. din människosyn är bedrövlig

Jag vet en hel del, har växt upp på ett ställe med jävligt mycket invandrare så vet hur det funkar..

Vete inte vad du har för världsbild men vi verkar inte dela den i alla fall.
Kan ju säga att alla invandrare som anpassar sig till svenska samhället ser ner mer på slöddren som bara förstör en Svensson gör.
Eller dom vågar i alla fall uttrycka det i ord och inte bara tänka och dom brukar kalla svenskar för jävligt fega som inte vågar ta i problemen och jag håller fan med dom.
Som du ser så har jag massa invandrarpolare med så vete inte hur jag kan va rasist då men jag vågar diskutera ett problem till skillnad från dig.

Delar du inte mitt inlägg jag länka till så är du en va dom som bidrar till att även dom bra invandrarna få dåligt rykte.

Har aldrig tyck om svenskar skadar och förstör heller, lite bus ok men det finns en gräns.

Jag vet en hel del, har växt upp på ett ställe med jävligt mycket invandrare så vet hur det funkar..

Vete inte vad du har för världsbild men vi verkar inte dela den i alla fall.
Kan ju säga att alla invandrare som anpassar sig till svenska samhället ser ner mer på slöddren som bara förstör en Svensson gör.
Eller dom vågar i alla fall uttrycka det i ord och inte bara tänka och dom brukar kalla svenskar för jävligt fega som inte vågar ta i problemen och jag håller fan med dom.
Som du ser så har jag massa invandrarpolare med så vete inte hur jag kan va rasist då men jag vågar diskutera ett problem till skillnad från dig.

Delar du inte mitt inlägg jag länka till så är du en va dom som bidrar till att även dom bra invandrarna få dåligt rykte.

Har aldrig tyck om svenskar skadar och förstör heller, lite bus ok men det finns en gräns.

Nu får du allt backa bandet och kolla vem jag kommenterade:tummenupp

Dags att strutsen får huvudet ur sanden? Du är naiv ditt :arsele

Du är ett praktexempel på varför vi svenskar kallas för svennar. Vill inte kalla min människobild naiv.

Hade du växt upp i fittja/vårby hade du nog haft en annan syn på livet. Din bubbla håller inte. Man undrar om du står öppet för vad du tycker. Men tror nog du är en sån där som räcker över flickvännens hand till den utlänska individen bara för att du är rädd för att hamna i bråk.

Nej sitt du på kontoret ditt med dina åsikter och knyt nävel i fickan:D:D

Last edited:
Du är ett praktexempel på varför vi svenskar kallas för svennar. Vill inte kalla min människobild naiv.

Hade du växt upp i fittja/vårby hade du nog haft en annan syn på livet. Din bubbla håller inte

Har bott 1/3 av mitt liv i invandrartäta områden så ta dina fördomar och stoppa upp i ditt lilla avgasrör. Om det nu är så bra varför sitter du i en sketen bostadsrätt i Hägersten?

Kan vi försöka hålla diskussionen på en dräglig nivå, tack?

Har bott 1/3 av mitt liv i invandrartäta områden så ta dina fördomar och stoppa upp i ditt lilla avgasrör. Om det nu är så bra varför sitter du i en sketen bostadsrätt i Hägersten?

Berätta då varför du tror att det bara är invandrare som står för allt skit.

Hahha prata precis med en kille som känner dig. Shit vilken annan bild man fick av vem du är IRL. kommer kanske förbi johanneshov och säger hej:D:D

Last edited:
Berätta då varför du tror att det bara är invandrare som står för allt skit.

Hahha prata precis med en kille som känner dig. Shit vilken annan bild man fick av vem du är IRL. kommer kanske förbi johanneshov och säger hej:D:D

Bara komma förbi så ska jag smeka din stjärt :D

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...