Känner du igen denna hoj ? STULEN - RÖD - HUDDINGE

Status
Ej öppen för fler svar.
Bra jobbat!

Hoppas dom kan sätta dit dom för någonting ialfl om det nu var dom som hade snott den!

Riktigt GLAD, kunde man vara om denna typ av visad tacksamhet (typ framförande av oskyltat, ej egenägt, högst troligt stulet fordon) för Sveriges gästfrihet hade belönats med omgående permanent utvisning inkl återkallande av ev PUT.

Men det anser tyvärr inte våra kära makthavare, som vissa röstar på, ska vara fallet.

Det som händer nu är att en snubbe blir glad som får tillbaks sin hoj, ..och en annan blir ledsen då dom bara tar en ny när/om det passar dom.

Last edited:
Bra jobbat , sånt här vill vi se mer av, det bästa vore ju dock om hojar aldrig blev stulna, men det är bara önsketänkande tyvärr.

Men det anser tyvärr inte våra kära makthavare, som vissa röstar på, ska vara fallet.

Det som händer nu är att en snubbe blir glad som får tillbaks sin hoj, ..och en annan blir ledsen då dom bara tar en ny när/om det passar dom.

Bara en liten radanmärkning:
Spelar ingen roll vilket block man röstar på. Båda har mentaliteten "en chans till att anpassa sig till samhället" som mantra...

Vilken restaurang var det?

(så man vet vart man inte ska åka förbi med hojen)

Bra jobbat! Skönt för ägaren att få tillbaka sin hoj!

:tummenupp:tummenupp:tummenupp

Hoppas dom kan sätta dit dom för någonting ialfl om det nu var dom som hade snott den!
Om inte annat så blir de väl iaf lite uppretade för att de inte hann ha hojen så särskilt länge och vart tvungna att bli förhörda av polisen. Säkerligen inte så de tänkt tillbringa sin dag. Utan snarare tjuvåka på hojen över helgen och sedan dumpa den helt slutkörd i något dike. :hihi

Underbart jobbat:yoparty

Stort av dig, du är ett föredöme:Bugar

Visar än en gång att Sverige borde rensa upp en hel del och skicka ut packen som kommer hit och lever på oss, förstör för oss och skadar andra.
Tycker det inte har ett skit i Sverige att göra om jag skall va ärlig.
Tröttnat på dom för jävligt länge sen.

Säger inte detta för jag är rasist, säger det för det skulle ge invandrare som faktiskt sköter sig en chans till ett Sverige som faktiskt tar sig till dom och ändrar attityd mot dom och ser dom då med positiva ögon.

Men i Sverige lönar det sig med brott man än bär sig åt och kritisera invandrare då är man rasist

Skönt att hojen kom tillrätta. :tummenupp

Synd att tråden drar till sig de vanliga rasse-mupparna ("kulturberikare"... "utvisa") men tyvärr hör det väl till på det här stället... :arsele

Synd att tråden drar till sig de vanliga rasse-mupparna ("kulturberikare"... "utvisa") men tyvärr hör det väl till på det här stället... :arsele[/QUOT

Tror inte någon är rashatare så länge dom kommer hit och bidrar istället för TAR.

du kan ju läsa mitt inlägg på sida fyra längst ner i tråden http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?p=5232486#post5232486

Och det står jag för sen får kalla mig vad dom vill men jag tycker det är fegt att inte kunna stå upp för dom som förtjänar det

Last edited:

Synd att tråden drar till sig de vanliga rasse-mupparna ("kulturberikare"... "utvisa") men tyvärr hör det väl till på det här stället... :arsele[/QUOT

Tror inte någon är rashatare så länge dom kommer hit och bidrar istället för TAR.

du kan ju läsa mitt inlägg på sida fyra längst ner i tråden http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?p=5232486#post5232486

Och det står jag för sen får kanlla mig vad dom vill men jag tycker det är fegt att inte kunna stå upp för dom som förtjänar det

Vad gnäller du över? Det är ju så verkligheten ser ut. Det är inte stekarna från Djursholm som kniper alla hojar.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma