Känner du igen denna hoj ? STULEN - RÖD - HUDDINGE

Status
Ej öppen för fler svar.
Åkte ner o kolla då jag bor 2 min därifrån, hojen hade dubbla lampor med liten kåpa över, typ Triumph.

Den lirarn mötte jag på glömstavägen i eftermiddag när han gjorde en omkörning och inte var så långt ifrån att toucha min bil....och det var garanterat en speed triple!

Ha, mötte den där lirarn på Huddingevägen idag... Gick rätt fort, utan hjälm...

Han gör sig förtjänt av en "No fear" -dekal, helt klart... Såg inte vad det var för hoj dock, mina tankar gick då åt Röd Ducati Monster men, som sagt, gick rätt fort... Verkar ju iof. vara avfärdat redan f.ö.

Swoosh!

Kan ni inte samla ihop ett gäng och åka ner och omringa hojjen låsa fast den och kolla ramnumret!

Så då la jag precis på med polisen, mitt initiativ lönade sig, hojen vart stulen 1 timma innan jag ringde, hojen är nu beslagtagen och jag har precis blivit förhörd av polisen via telefon !

FAN VA BRA JAG MÅR NU ! ägaren var av med hojen i 3 timmar innan jag fick dit polisen som fick tillbaka den ! FUCK YEAAAH !!

Edit : Yes var en Triumph speed triple, stulen från stan, när polisen kom till plats hade inte stulen anmälan kommit in, så färsk stulen var den !

Last edited:
gött att hojen kommer tillbaka till rätt person, förhoppningsvis i bra skick !

Men blev någon gripen ??

Ringde snuten idag när jag såg den när han stod vid masmo busshållsplatsen. Polisen trodde att jag skämtade eller något men seriöst blev man inte tagen i alla fall när jag sa att någon åker på en sprillans hoj med t shirt o shorts. antar att dem bytte förare i mellan dina bilder. han som körde såg spansk ut.

Ingen är knuten till stölden, dock plockade dom in killarna jag lämnade signalament på som misstänkta som stog vid hojjen, han sa hittills : Olovligt brukande (stöld körd) samt olovliga körningar på samtliga misstänkta.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey