Känner du igen denna hoj ? STULEN - RÖD - HUDDINGE

Status
Ej öppen för fler svar.

Anonymhojåkare

Ny medlem
Gick med
12 Jun 2011
Hoj
En moppe
Hallå !

Var påväg hem från min svärfar efter lite pill på hojen då denna dåre kommer ner från huddigne sjukus ner på glömstavägen och hamnar framför mig, han blåste inte bara rött utan drog även upp på trottoaren och körde riktigt jävla dåligt (OERFAREN)
Reagera som jag gjorde tog jag upp telefonen och drog av 3 kort på han, därefter ringde jag polisen och fick dit dom på 3 minuter, gav signalement sen drog jag för att slippa bli "upptäckt"

Polisen ringde mig nyligen och sa att hojje nstår parkerad utanför en närliggande restaurang och sa att ingen va i närheten och bad mig om signalement, jag gav det på 4 utlänska snubbar, som enligt polisen alla 4 satt inne på restaurangen, han skulle kolla upp hojen och ta ett snack med killarna. Mer vet jag inte i nuläget.

Jag finns redan på forumet och gjorde denna då jag helst är anonym i detta utlåtande.

Känner du igen hojen eller är den din ? Polisen kommer säkert kontakta dig då men skriv här i tråden om du/ni vill bli kontaktade för mer info så kontaktar jag er.
img1670mt.jpg

Hoppas jag stog till bra hjälp med detta nu

Ha de fint alla ! :yoparty

3 bilder? Ser bara en ;)

Bra jobbat annars.

Att ni orkar påpeka inlägget ??

för att göra er nöjda, ja jag tog 3 bilder varav alla var bakifrån, vill du se dom också ?

Ja jag gav signalement på 4 killar, du tror inte att idioten på hojen kan ha kramat åt bromsen för att stanna o snacka med sina "brushor" på den nämnda restaurangen jag skrev om ?

Känner ni inte igen hojen och bara vill sitta på er lediga söndag och leta rätt på folk att rätta, så gör det inte här tack.

Bor jag me i Huddinge och misstänker att restaurangen är Ivans grill, mkt trevligt häng på sena kvällar .... om man kan fler språk än svenska.

Skulle också vilja se en sidobild, men en erfaren ser nog direkt vad det där är för hoj, ser även ut som om du satt i din bil och kanske inte fick tillfälle att ta ett kort från sidan, men vad jag ser är iallafall ett riktigt bra jobb som säkert uppskattas till 4000% av ägaren om denna hoj nu var stulen och kommer till rätta !

Fler som dig !

Ja jag gav signalement på 4 killar, du tror inte att idioten på hojen kan ha kramat åt bromsen för att stanna o snacka med sina "brushor" på den nämnda restaurangen jag skrev om ?
.

Det är klart han kan ha stannat där. Ganska troligt. Men jag fick, och får inte ihop var dom 3 andra kom ifrån:va

Annars é de kanon att sätta dit tjyvjävlarna...

Jag blev besatt av o ta reda på vad för hoj det var, återkommer med resultat snart!

Bra, att folk här på SH aktivt försöker ta fast de där jäklarna som aldrig lär sig att inte röra andras grejor.

Bra jobbat!

Tycker att alla borde ta som rutin att fota uppenbart misstänka hojar!

För övrigt så är det ganska störande att det inte räcker med att man betalar skatt för att försörja den här typen av smågangsters + familjer via olika typer av bidrag.. de ska ta ens prylar också..

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma