Kändisar på Sporthoj?

2fast4hjo skrev:
2359690 Roddy och cicci (hero o amazon):) Inte medlemmar här dock...

Det var ju precis det han frågade efter. Kändisar som ÄR medlemmar här på forumet. Dessutom är Roddy & Cicci ytterst lokal-kändisar. Visst har de vart med på TV, men hur många andra av muskelbergen i samma program känner du till? Skulle du haja till om du såg Johan Oldenberg på bussen i låt säga malmö? Vet du vem te x Raptor, Plexus eller Embla är i verkligheten?

Förmodligen ser 90% av de utomsocknes medlemmarna inte Roddy & Cicci som "Kändisar".

Bara en tanke!

X-up skrev:
2360516 Det var ju precis det han frågade efter. Kändisar som ÄR medlemmar här på forumet. Dessutom är Roddy & Cicci ytterst lokal-kändisar. Visst har de vart med på TV, men hur många andra av muskelbergen i samma program känner du till? Skulle du haja till om du såg Johan Oldenberg på bussen i låt säga malmö? Vet du vem te x Raptor, Plexus eller Embla är i verkligheten?

Förmodligen ser 90% av de utomsocknes medlemmarna inte Roddy & Cicci som "Kändisar".

Bara en tanke!

Jag och polaren såg och kände igen "Atlas" från gladiatorerna på Gröna Lund. Träffade honom dessutom på Två Hjul-mässan för några år sedan, men då han tydligen "kör" någon gynekologstol (:7peta)tänker jag inte prata mer om honom :musik

HönaPower skrev:
2359645 Man läser / ser inte många kändisar som kör sporthoj, vet att Robert Gustavsson kör Trajja..nån äldre modell iaf...:tummenupp

Vad jag vet har han en tourer(trajjan då), en glidare och en supermotard

stoooffe skrev:
2360172 Vi har ju iaf han "vars namn inte bör nämnas". :)

Lord Voldemort? ;)

mini-knutten skrev:
2360543 Jag och polaren såg och kände igen "Atlas" från gladiatorerna på Gröna Lund. Träffade honom dessutom på Två Hjul-mässan för några år sedan, men då han tydligen "kör" någon gynekologstol (:7peta)tänker jag inte prata mer om honom :musik

Polarns brorsa hade honom som instruktör i lumpen. Inom torpedbärgning, vet inte riktigt inom vilket område han instruerade

Last edited:
Min pappa är känd, min farbror är känd. Fast det räknas väl inte?

HönaPower skrev:
2359453 Bland alla hundratals medlemmar på Sporthoj, har vi några kändisar bland oss?? :va

Seså, fram med er!

Jag har varit med i noll tolerans...:rolleyes: Jag spelade hockeyhuligan. :rolleyes:
Jag har också varit med i diverse musikvideos som statist, inte för att nån i släkten jobbar med film, utan för att jag sysslar en del med skådespeleri.

Så NÅN dag kanske ni ser mig på vita duken? :2cool

Rocky skrev:
2360405 Vem är det ?
I början av 2005 gjorde Antipiratbyrån tillsammans med polisen en husransakan hos internetleverantören Bahnhof. Dom plockade ned en större ftp-server eller dyl.

APB hade en informatör på insidan som var en personena som hjälpte till med servern. Han fick till och med pengar från APB för att köpa in fler diskar till servern. Så APB hjälpte till att bygga upp siten för at sedan göra tillslag mot den.
Informatören blev snabbt känd som Bahnhoff-golaren och gick väl under nicket rogue eller dyl. här på sporthoj.

Det hela var en riktig härva som jag har för mig inte ledde till något åtal eller reprimander.

Jag är skitkänd. Folk brukar alltid komma fram till mig på gatan och fråga efter min autograf och om de får bli plåtade med mig.
Var med i racingdokusåpan på ZTV förra våren, Pole Position. Man kunde vinna en gratis säsong i en MINI i JTCC. Värd typ 400-500kkr.

Jag åkte ut i första avsnittet:3freak :gråta :gnissla :huvet

Sedan så är jag med i senaste numret av Automobil också:yoparty ;) Vad blir jag? Ö-kändis?:D :yoparty

//Rash - som tycker att det är kul när folk skrattar åt en:rolleyes:

Rash skrev:
2362865 Jag är skitkänd. Folk brukar alltid komma fram till mig på gatan och fråga efter min autograf och om de får bli plåtade med mig.
Var med i racingdokusåpan på ZTV förra våren, Pole Position. Man kunde vinna en gratis säsong i en MINI i JTCC. Värd typ 400-500kkr.

Jag åkte ut i första avsnittet:3freak :gråta :gnissla :huvet

Sedan så är jag med i senaste numret av Automobil också:yoparty ;) Vad blir jag? Ö-kändis?:D :yoparty

//Rash - som tycker att det är kul när folk skrattar åt en:rolleyes:

De e fan ett bevis på att du är kändis, när jag som aldrig ens sett dig går fram te dig i krogkön o vet vem du e :P

AndreasNo skrev:
2362896 De e fan ett bevis på att du är kändis, när jag som aldrig ens sett dig går fram te dig i krogkön o vet vem du e :P

:D Precis:D

OT/Vart kul att festa med dig, din sprallige jävel. Synd att Herr Rosenström troligen snodde mitt ragg bara:mad: Får väl försöka bli en större mediahora först:D /OT

mini-knutten skrev:
2360214 Aldrig sett Jerry Williams på hoj och bor ändå i närheten (hans dotter :tuttar jobbade på min förr, förra skola)

Jag såg honom på en suzuki gsx 1400 för några år sedan:7peta

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...