Biltmore
Blood Group: Red
Väcker min gamla tråd, vet att Micke Persbrandt kör en MV Augusta! så ser ni en sån runt Stockholm Värmdö, så kan ni rejsa med Gunvald Larsson! 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
HönaPower skrev:2549572Väcker min gamla tråd, vet att Micke Persbrandt kör en MV Augusta! så ser ni en sån runt Stockholm Värmdö, så kan ni rejsa med Gunvald Larsson!![]()
StephanD skrev:2549731Persbrandt kör förhoppningsvis inte hoj, för han har tappat licensen pga han är lite törstig.
Minns inte vad han kallade sig.Pratat med Micke några gånger på statoil, samt vid en filminspelning i grannhuset. Han såg min hoj, ville testa etc, men luktade sprit mitt på blanka dagen...så han fick nej.HönaPower skrev:2549572Väcker min gamla tråd, vet att Micke Persbrandt kör en MV Augusta! så ser ni en sån runt Stockholm Värmdö, så kan ni rejsa med Gunvald Larsson!![]()

Nej, det var inte Robinson du var med på. Z-kändis kanske?Rash skrev:2362865Ö-kändis?
Starstriker skrev:2549847Vi har väl åtminstone några RR-stjärnor här? Är själv inte så insatt i den cirkusen tyvärr...
HönaPower skrev:2549938Perbrandt körde iaf bil på "45 Minuter" på TV3 igår....& visade upp Agustan vid sin kåk på Ingarö!
http://www.sporthoj.com/forum/member.php?action=getinfo&u=13773Madhonda skrev:2549744Han var med på samma bankörning som mig för nåt år sen. En jävel på att köra. Hade sin förra flamma med bakpå några varv.
Innan han blev törstig kanske. Och han är troligen INTE medlem här![]()
Men han med Boten Anna är väl här har jag för mig..!!?Minns inte vad han kallade sig.

men nino du vet väl att det är jag som är kändisen härLion skrev:2550211Vaa fan, ghostrider är väl världskändis?![]()
där har vi ju Basshunter-Rosen- skrev:
Lobo Gixxer skrev:2550138Var väl ändå ingen MV han hade utan en Bimota.
Garvade lite när han slätade över Reneé![]()
Cool snubbe hur som helst.
-Rosen- skrev:

|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|