Kändisar på Sporthoj?

Väcker min gamla tråd, vet att Micke Persbrandt kör en MV Augusta! så ser ni en sån runt Stockholm Värmdö, så kan ni rejsa med Gunvald Larsson! :tummenupp

En gång för länge, länge sedan höll jag på med idrott på halvhyfsad nivå vilket bl.a. gav mig ett par sidor i Aktuellt Rapport!!! (Nej, inget snusk!) De fokuserade även på det faktum att jag körde hoj så där stod jag med mitt tuffa skinnställ och sporthoj, GSX 400-84...

HönaPower skrev:
2549572 Väcker min gamla tråd, vet att Micke Persbrandt kör en MV Augusta! så ser ni en sån runt Stockholm Värmdö, så kan ni rejsa med Gunvald Larsson! :tummenupp

Persbrandt kör förhoppningsvis inte hoj, för han har tappat licensen pga han är lite törstig.

StephanD skrev:
2549731 Persbrandt kör förhoppningsvis inte hoj, för han har tappat licensen pga han är lite törstig.

Han var med på samma bankörning som mig för nåt år sen. En jävel på att köra. Hade sin förra flamma med bakpå några varv.

Innan han blev törstig kanske. Och han är troligen INTE medlem här :tungan

Men han med Boten Anna är väl här har jag för mig..!!? :va Minns inte vad han kallade sig.

HönaPower skrev:
2549572 Väcker min gamla tråd, vet att Micke Persbrandt kör en MV Augusta! så ser ni en sån runt Stockholm Värmdö, så kan ni rejsa med Gunvald Larsson! :tummenupp
Pratat med Micke några gånger på statoil, samt vid en filminspelning i grannhuset. Han såg min hoj, ville testa etc, men luktade sprit mitt på blanka dagen...så han fick nej.

Men han berätta bl a att han växt ur sitt skinnställ, samt lagt hojåkningen på hyllan. Nu rattar han en nyare bmw 745, med Nürberingklistermärke bakpå :tummenupp

Han kanske smyger sig in här, för jag tipsa om vart man kan ladda ner hojfilmer etc

--

finns en person här som medverkat i en ica-reklam, enda "kändisen" vad jag vet :D

själv har jag dock varit med på fångarna på fortet..samt pratat på tv4-sthlms nyheter

Last edited:
Själv har jag pratat med Dr Costa på en kongress i Schweiz.
Nu pratade vi inte GP men i varje fall.

Jag var med i sportexpressen från Sviestad i somras vid två tillfällen när jag bärgade hojar :rolleyes:

Lyfte en hel 250 själv och brottades med i bild! :2cool

Vi har väl åtminstone några RR-stjärnor här? Är själv inte så insatt i den cirkusen tyvärr...

Starstriker skrev:
2549847 Vi har väl åtminstone några RR-stjärnor här? Är själv inte så insatt i den cirkusen tyvärr...

Gull, Watz, Carlberg, Lindström

Beror väll lite på vad man ska ha gjort för att få "stjärnstatus"

HönaPower skrev:
2549938 Perbrandt körde iaf bil på "45 Minuter" på TV3 igår....& visade upp Agustan vid sin kåk på Ingarö!

Var väl ändå ingen MV han hade utan en Bimota.

Garvade lite när han slätade över Reneé :tummenupp

Cool snubbe hur som helst.

Lobo Gixxer skrev:
2550138 Var väl ändå ingen MV han hade utan en Bimota.

Garvade lite när han slätade över Reneé :tummenupp

Cool snubbe hur som helst.

FAN att jag missa det.. Tänkte ju kolla på det ju. Fan också. Persbrandt är min favvo svenska skådis ju. Vår egna Clintan:yoparty :D

Någon som vet om och när det går repris?

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg