Jimmy Lindström är ju hyfsat känd. Fast det kanske bara är såpakändisar som räknas? 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Wiseguy skrev:2360290Kändisar på SH....
Tja, vi har/hade ju Banhoff-golaren reggad här en bra stund. Fast han kanske inte klassas som kändis.
2fast4hjo skrev:2359690Roddy och cicci (hero o amazon)Inte medlemmar här dock...
X-up skrev:2360516Det var ju precis det han frågade efter. Kändisar som ÄR medlemmar här på forumet. Dessutom är Roddy & Cicci ytterst lokal-kändisar. Visst har de vart med på TV, men hur många andra av muskelbergen i samma program känner du till? Skulle du haja till om du såg Johan Oldenberg på bussen i låt säga malmö? Vet du vem te x Raptor, Plexus eller Embla är i verkligheten?
Förmodligen ser 90% av de utomsocknes medlemmarna inte Roddy & Cicci som "Kändisar".
Bara en tanke!

stoooffe skrev:2360172Vi har ju iaf han "vars namn inte bör nämnas".![]()
HönaPower skrev:2359645Man läser / ser inte många kändisar som kör sporthoj, vet att Robert Gustavsson kör Trajja..nån äldre modell iaf...![]()
stoooffe skrev:2360172Vi har ju iaf han "vars namn inte bör nämnas".![]()
mini-knutten skrev:2360543Jag och polaren såg och kände igen "Atlas" från gladiatorerna på Gröna Lund. Träffade honom dessutom på Två Hjul-mässan för några år sedan, men då han tydligen "kör" någon gynekologstol7peta)tänker jag inte prata mer om honom
![]()
Zee skrev:2360671Satan, a.k.a. Lusse?![]()
![]()
FreddaGädda skrev:2360702Lord Voldemort?![]()
Och de är vilka?Ten-0 skrev:2360836Min pappa är känd, min farbror är känd. Fast det räknas väl inte?
HönaPower skrev:2359453Bland alla hundratals medlemmar på Sporthoj, har vi några kändisar bland oss??![]()
Seså, fram med er!

Spiken skrev:2361047Och de är vilka?

I början av 2005 gjorde Antipiratbyrån tillsammans med polisen en husransakan hos internetleverantören Bahnhof. Dom plockade ned en större ftp-server eller dyl.Rocky skrev:2360405Vem är det ?
Siegfried & Roy ?Spiken skrev:2361047Och de är vilka?
Jepp, Hellfueled vet man allt vilka det är, bra band, bra live är de också!Chrille skrev:2361533http://www.sporthoj.com/forum/member.php?u=13924
Känd? Tja, några av oss vet väl vilka Hellfueled är?
Annars har vi ju haft flera av sveriges toppförare inom svensk RR inne här i perioder.
Rash skrev:2362865Jag är skitkänd. Folk brukar alltid komma fram till mig på gatan och fråga efter min autograf och om de får bli plåtade med mig.
Var med i racingdokusåpan på ZTV förra våren, Pole Position. Man kunde vinna en gratis säsong i en MINI i JTCC. Värd typ 400-500kkr.
Jag åkte ut i första avsnittet![]()
![]()
![]()
![]()
Sedan så är jag med i senaste numret av Automobil också![]()
Vad blir jag? Ö-kändis?
![]()
![]()
//Rash - som tycker att det är kul när folk skrattar åt en![]()
AndreasNo skrev:2362896De e fan ett bevis på att du är kändis, när jag som aldrig ens sett dig går fram te dig i krogkön o vet vem du e![]()
mini-knutten skrev:2360214Aldrig sett Jerry Williams på hoj och bor ändå i närheten (hans dotterjobbade på min förr, förra skola)

|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |