Kändisar på Sporthoj?

Biltmore

Blood Group: Red
Gick med
9 Aug 2004
Hoj
R1 -06 50:th Aniv.
Satt & funderade i min kontorstristess...

Bland alla hundratals medlemmar på Sporthoj, har vi några kändisar bland oss?? :va

Någon liten dokusåpa, tv serie, eller filmskådis eller annan kul typ, musiker kanske??

Seså, fram med er!

Jag heter egentligen Rick Astley och är engelsk pop-stjärna... Har lärt mig svenska via distanskurser på nätet :yoparty

Nä... men gott om kändisar i hojåkarkretsar (rr, cross, motard m.m.) finns det ju. Och så några ökända med :D

Vi kan ju börja med att rimligtvis försöka luska fram några kändisar som kör sporthoj? Enda jag har sett är skidåkaren Elofsson stå och posera med sin cbr1000rr i nån tidning...
han är ju pappaledig läste jag, har väl hur mkt tid som helst att hänga på sporthoj.com :D
Eller vänta vi har ju en klar kändis! Han med svart hjälm o jättesnabba motorcyklar. Han har ju tillomed massa dvd filmer :banana

Men förutom denne, några andra??

Rock ´n Robin skrev:
2359588 :hej
Ja börjar undra om inte jag är känd som hatobjekt på sporthoj, med mina tidigare användare.

Du har betett dig så j-t att du blivit tvungen att skaffa nytt nick? Låter inte direkt meriterande för något annat än "Årets Kärring Award"?

HönaPower skrev:
2359645 Man läser / ser inte många kändisar som kör sporthoj, vet att Robert Gustavsson kör Trajja..nån äldre modell iaf...:tummenupp
Han körde Goldwing till knutan en gång har jag för mig :D

Rock 'n Robin = RF_Racing?

Rock ´n Robin skrev:
2359588 :hej
Ja börjar undra om inte jag är känd som hatobjekt på sporthoj, med mina tidigare användare.
Nejdå jag ligger före :fu

Oddjob de tog lite tid.. Sabba nu inte tråden med det.

Jag har vaigt med i några tv serier och annat som statist (farsan jobbar med film..)

Största rollen hade jag i drottning av sverige som prins carl nånting.

morecore skrev:
2359641 Vi kan ju börja med att rimligtvis försöka luska fram några kändisar som kör sporthoj? Enda jag har sett är skidåkaren Elofsson stå och posera med sin cbr1000rr i nån tidning...
han är ju pappaledig läste jag, har väl hur mkt tid som helst att hänga på sporthoj.com :D
Eller vänta vi har ju en klar kändis! Han med svart hjälm o jättesnabba motorcyklar. Han har ju tillomed massa dvd filmer :banana

Men förutom denne, några andra??

Jag bor i närheten av Elofsson, men jag tror att han har gett upp hojlivet, möjligtvis hänger han på Zatzy eftersom han kör trimmad Musse (har jag för mig det var nu senast)
Han har för övrigt haft en bunt med vassa bilar.

Jerry Williams borde väl ha kvar någon Suzuki, eller kör han glidare numera?
Men han är nog inte typen som hänger på forum...

GuW skrev:
2360022
Jerry Williams borde väl ha kvar någon Suzuki, eller kör han glidare numera?
Men han är nog inte typen som hänger på forum...

Aldrig sett Jerry Williams på hoj och bor ändå i närheten (hans dotter :tuttar jobbade på min förr, förra skola)

HanneZ skrev:
2360211 Kändisar på sporthoj eller kändisar på sporthoj.com?

Förmodligen på sporthoj.com eftersom han undrade över medlemmarna på sporthoj. Och får man inget medlemmskort eller dyl. när man köper sporthoj så borde det vara på just sporthoj.com.

Fast nu har jag iofs inte ägt en riktig sporthoj så jag kan inte uttala mig i frågan.

Bärgren skrev:
2360220 Förmodligen på sporthoj.com eftersom han undrade över medlemmarna på sporthoj. Och får man inget medlemmskort eller dyl. när man köper sporthoj så borde det vara på just sporthoj.com.

Fast nu har jag iofs inte ägt en riktig sporthoj så jag kan inte uttala mig i frågan.
Så uppfattade jag det också, fast andra i tråden verkar ha tolkat det på ett annat sätt.

HanneZ skrev:
2360223 Så uppfattade jag det också, fast andra i tråden verkar ha tolkat det på ett annat sätt.

Ok. Eller så uppfattade de det att eftersom det finns kändisar som åker sporthoj så kanske det finns en liten chans att de är medlemmar här på forumet.

/ Analysfirman AB

Kändisar på SH....

Tja, vi har/hade ju Banhoff-golaren reggad här en bra stund. Fast han kanske inte klassas som kändis.

Jag skulle nog vilja kalla Roller för kändis. "Känd från Sporthoj.com" :D

Wiseguy skrev:
2360290 Kändisar på SH....

Tja, vi har/hade ju Banhoff-golaren reggad här en bra stund. Fast han kanske inte klassas som kändis.

Jag skulle nog vilja kalla Roller för kändis. "Känd från Sporthoj.com" :D

Och Bukefalos :mattias

Fast där är han nog mera ökänd. :hihi

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...