Kändis@Sporthoj-leken

va ju lite kul spamtråd det här :D

Palle71 känns ganska bekant.. 5/10

Hette inte du något annat förut? har för mig du var med när jag körde omkull för ett par år sen på en onsdagskörning.

den ovanför mig här(Innan Norman) känner jag inte igen så det blir 1/10 men det är ju åandra sidan lite orättvist då jag inte hängt här på ett tag...

Ger JKay 6½ av 10 möjliga kameler. Har för mig att han skriver tämligen halvvettiga saker ibland.

edit: Höjde betyget.

Det märks att det är mycket "nykomlingar" här när de inte känner den största spam-kungen av dem alla, GSXR1100R. Dock har gubben lugnat ner sig på senare år då lederna inte klarar av för mycket hamrande på tangentbordet :D

MR R6 har jag sett nån gång tidigare? 3/10

Edit/ Vaddå ensiffriga användarnummer? Det kunde man väl bara se förr? Under 100 "from the beginning" är en egen klick :D

Last edited:
10/10 deecati

Jag får nog hålla med honom med verkar det, sätter man inte 10/10 på gammelgubben efter exvis dikt-tråden, ja då har man missat en hel del SH!

För övrigt tycker jag att riktigt coola användare har ensiffriga användarnummer...

Nu är GSXR1100R inte okänd för mig, snarare tvärtom. :) Det var lite ironi i mitt första svar.

Last edited:
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...