10/10 får du av mig. Det är ju du som tyvärr alltid har kärlekstrubbel.Snart nytt år och nya tag.
![]()
Jag hade det. Numera är allt nerlagt, och jag tänker aldrig beblanda mig med den underliga arten "killar" på det viset igen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
10/10 får du av mig. Det är ju du som tyvärr alltid har kärlekstrubbel.Snart nytt år och nya tag.
![]()
Jag ger ALLA 0/10 eftersom ni skriver i denna tråd konstant bara för att ni är uppmärksamhetshoror.
Eftersom du skrev här och alltså vill ha uppmärksamhet så får du 10/10.![]()
10/10
Dig känner man ju igen![]()
Eftersom du skrev här och alltså vill ha uppmärksamhet så får du 10/10.![]()
Hähähähä.....ja, både till nick och anlete.![]()
Jaha då va man på jobbet ingen och kan inte stå emot spam trådarna pga rastlösheten
ozeo Får 7/10 syns lite här och var men ingen spamkung
4/10 Jag känner igen avataren och gamla nicket men jag kan inte komma på något speciellt du skrivit.
7/10, mest p.ga. avataren som aldrig verkar vilja gå ifrån jultemat och även lite p.ga. att jag føljer med lite på Lakritsremsan trots att jag flyttat..
1/10 pga av tråden.![]()
Majkie får en 10a i ren bonus eftersom han varit vettig nog att flytta till norra europas bästa stad!
Observarade du inte att han har en ledsen smilegubbe efter "nybliven göteborgare" också?![]()
Tussilago får 8/10. Kommer mest ihåg dig från Drysens raggtråd på maxitjejen. Men du har bytt avatarbservant
Palleballe får 8/10Du får en 7/10 av mig. Känner igen nicket och vet att jag läst saker du skrivit (minns bara inte vad). Har du förresten bytt avatarbild på senaste tiden?![]()
Palleballe får 8/10![]()
Du får en 7/10 av mig. Känner igen nicket och vet att jag läst saker du skrivit (minns bara inte vad). Har du förresten bytt avatarbild på senaste tiden?![]()
Bytte avatar för någon månad sen ungefär. Råkade bli fångad på bild när jag körde riksväg stockholm (slingerbulten)![]()
Den gamla hade nog gett +1, för kunde jag inte riktigt koppla ihop den nya med namnet så hade jag med all säkerhet kunnat göra det med den gamla.
Så det ligger paparazzis där som lurar i buskarna?Kul att hamna på bild i alla fall!
![]()
Killen med fegisranden. 6/10![]()
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |