Kändis@Sporthoj-leken

10/10 får du av mig. Det är ju du som tyvärr alltid har kärlekstrubbel. :( Snart nytt år och nya tag. :)

Jag hade det. Numera är allt nerlagt, och jag tänker aldrig beblanda mig med den underliga arten "killar" på det viset igen!

Eftersom du skrev här och alltså vill ha uppmärksamhet så får du 10/10. :såjaponken

känner igen de flesta avatarer o måste därigenom ge dig minst 2 men känner igen nå mer så 3/10 iaf

om de nu va rätt snubbe jag "rejta" :)

Hähähähä.....ja, både till nick och anlete. :gnissla

fast du va ju sist.snurrit detta..
4/10

Last edited:
Jaha då va man på jobbet ingen och kan inte stå emot spam trådarna pga rastlösheten :gnissla

ozeo Får 7/10 syns lite här och var men ingen spamkung

Jaha då va man på jobbet ingen och kan inte stå emot spam trådarna pga rastlösheten :gnissla

ozeo Får 7/10 syns lite här och var men ingen spamkung

4/10 Jag känner igen avataren och gamla nicket men jag kan inte komma på något speciellt du skrivit.

4/10 Jag känner igen avataren och gamla nicket men jag kan inte komma på något speciellt du skrivit.

R1Show får en 6:a
för några år sen hade du varit en 9-poängare, men du blir bara tystare med åren. vet inte om det är bra eller dåligt?

Ingel är en 7/10, ingen spammer, men diggar avataren nå enormt :D 10/10 på den :D

7/10, mest p.ga. avataren som aldrig verkar vilja gå ifrån jultemat och även lite p.ga. att jag føljer med lite på Lakritsremsan trots att jag flyttat..

Majkie får en 10a i ren bonus eftersom han varit vettig nog att flytta till norra europas bästa stad!

Observarade du inte att han har en ledsen smilegubbe efter "nybliven göteborgare" också? :D

Tussilago får 8/10. Kommer mest ihåg dig från Drysens raggtråd på maxitjejen. Men du har bytt avatar :observant

Observarade du inte att han har en ledsen smilegubbe efter "nybliven göteborgare" också? :D

Tussilago får 8/10. Kommer mest ihåg dig från Drysens raggtråd på maxitjejen. Men du har bytt avatar :observant

Du får en 7/10 av mig. Känner igen nicket och vet att jag läst saker du skrivit (minns bara inte vad). Har du förresten bytt avatarbild på senaste tiden? :va

Du får en 7/10 av mig. Känner igen nicket och vet att jag läst saker du skrivit (minns bara inte vad). Har du förresten bytt avatarbild på senaste tiden? :va

Bytte avatar för någon månad sen ungefär. Råkade bli fångad på bild när jag körde riksväg stockholm (slingerbulten) :hihi

Bytte avatar för någon månad sen ungefär. Råkade bli fångad på bild när jag körde riksväg stockholm (slingerbulten) :hihi

Den gamla hade nog gett +1, för kunde jag inte riktigt koppla ihop den nya med namnet så hade jag med all säkerhet kunnat göra det med den gamla. :)

Så det ligger paparazzis där som lurar i buskarna? :hihi Kul att hamna på bild i alla fall! :tummenupp

Den gamla hade nog gett +1, för kunde jag inte riktigt koppla ihop den nya med namnet så hade jag med all säkerhet kunnat göra det med den gamla. :)

Så det ligger paparazzis där som lurar i buskarna? :hihi Kul att hamna på bild i alla fall! :tummenupp

Killen med fegisranden. 6/10 :)

Back