Kändis@Sporthoj-leken

Hehe, jag skojade bara Prulle.
Du får 8.5/10.
Jag kommer ihåg en sommar när vi SHare var surrogatföräldrar åt dig.
(Dessutom tror jag att jag brukar hålla till rätt nära där du bor(/bodde?) ganska ofta.)
Fan jag som blev glad över att inte vara ökänd :hihi Ja jag tackar för dom tipsen dom har använts i år med, jag lärde mig att desstomindre man är hemma dessto mindre får man städa)
Bor än så länge kvar i trasiga vaxholm, en vecka eller så till iaf :hihi

Badger 5/10 syntes mer för

Last edited:
ivil känns inte igen sådär jättemycket, får bli sådär en 3/10 tror jag...

Furis 0/10 dig har jag nog aldrig sett...men många i denna tråden ligger på närmare 10.

T.ex. Teo, Dreggel, Nursey, Bushido din jävla avatar bli jag inte klok på, Thundercat du har varit med länge.

//M

vad är det för fel på min avatar nu då, den är väl söt?:D

Last edited:
vad är det för fel på min avatar nu då, den är väl söt?:D

Det är inget fel....men jag blir alltid lite förvirrad, för det är inte vad det ser ut att vara vid första anblicken.

Edit: AnderasNo får nog fan en 10/10 det var ett jävla tjat på dig ett tag, men sen lugnade du ner sig lite. :)

Last edited:
Det är inget fel....men jag blir alltid lite förvirrad, för det är inte vad det ser ut att vara vid första anblicken.

Edit: AnderasNo får nog fan en 10/10 det var ett jävla tjat på dig ett tag, men sen lugnade du ner sig lite. :)

haha, okej...:D

hehe...jag e som en bäbis, jobbig där i början men har lugnat mig lite nu :D
Du får nära på en 10a tror jag, minst en 8a, om folk ber mig räkna upp lite folk från SH så skulle jag nog räkna upp dig :va

hehe...jag e som en bäbis, jobbig där i början men har lugnat mig lite nu :D
Du får nära på en 10a tror jag, minst en 8a, om folk ber mig räkna upp lite folk från SH så skulle jag nog räkna upp dig :va

10/10
Ja dig har jag ju haft nöjet att diskutera med i någon tråd.... :)

Du hade nog fått en 7,5 av mig men pga Dreggel`s tjat om hur mycke han vill lägga ner dig så uppmärksamas du till en 9/10

Det var väl fan vad ni sitter och navelskådar.
Har ni en liten klubb för invärtes beundran eller vad är det fråga om?

va ju lite kul spamtråd det här :D

Palle71 känns ganska bekant.. 5/10

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!