Kändis@Sporthoj-leken

Hehe, jag skojade bara Prulle.
Du får 8.5/10.
Jag kommer ihåg en sommar när vi SHare var surrogatföräldrar åt dig.
(Dessutom tror jag att jag brukar hålla till rätt nära där du bor(/bodde?) ganska ofta.)
Fan jag som blev glad över att inte vara ökänd :hihi Ja jag tackar för dom tipsen dom har använts i år med, jag lärde mig att desstomindre man är hemma dessto mindre får man städa)
Bor än så länge kvar i trasiga vaxholm, en vecka eller så till iaf :hihi

Badger 5/10 syntes mer för

Last edited:
ivil känns inte igen sådär jättemycket, får bli sådär en 3/10 tror jag...

Furis 0/10 dig har jag nog aldrig sett...men många i denna tråden ligger på närmare 10.

T.ex. Teo, Dreggel, Nursey, Bushido din jävla avatar bli jag inte klok på, Thundercat du har varit med länge.

//M

vad är det för fel på min avatar nu då, den är väl söt?:D

Last edited:
vad är det för fel på min avatar nu då, den är väl söt?:D

Det är inget fel....men jag blir alltid lite förvirrad, för det är inte vad det ser ut att vara vid första anblicken.

Edit: AnderasNo får nog fan en 10/10 det var ett jävla tjat på dig ett tag, men sen lugnade du ner sig lite. :)

Last edited:
Det är inget fel....men jag blir alltid lite förvirrad, för det är inte vad det ser ut att vara vid första anblicken.

Edit: AnderasNo får nog fan en 10/10 det var ett jävla tjat på dig ett tag, men sen lugnade du ner sig lite. :)

haha, okej...:D

hehe...jag e som en bäbis, jobbig där i början men har lugnat mig lite nu :D
Du får nära på en 10a tror jag, minst en 8a, om folk ber mig räkna upp lite folk från SH så skulle jag nog räkna upp dig :va

hehe...jag e som en bäbis, jobbig där i början men har lugnat mig lite nu :D
Du får nära på en 10a tror jag, minst en 8a, om folk ber mig räkna upp lite folk från SH så skulle jag nog räkna upp dig :va

10/10
Ja dig har jag ju haft nöjet att diskutera med i någon tråd.... :)

Du hade nog fått en 7,5 av mig men pga Dreggel`s tjat om hur mycke han vill lägga ner dig så uppmärksamas du till en 9/10

Det var väl fan vad ni sitter och navelskådar.
Har ni en liten klubb för invärtes beundran eller vad är det fråga om?

va ju lite kul spamtråd det här :D

Palle71 känns ganska bekant.. 5/10

Back