Julen börjar så sakterliga närma sig...

John skrev:
Materialistisk jul suger.

Jul suger, punkt. Det har gått skabb i julen. Visst, är man troende så ser jag inget fel i att man firar Jesu födelsedag, men hur många är det egentligen som gör det?

Japp julen suger..
Har ordnat så jag ska jobba hela julen, hmm om nu äta godis och lägga pussel räknas som jobba..
:zpy på julhysterin.
Det enda positiva är att man kan motivera inköp till hojen lättare.
Jag ska nog få en ny dator av mig själv som julklapp eller möjligen en cuts till hojen.

LiCrO skrev:
köpte julkalendern för en månadsen vad ni är seeegga :P
Har du inte börjat köpa/äta semlor än :confused: Å ska påskgodiset behöva vänta till januari :va Midsommarspriten till påsk är väl lagom :7peta
/F. Edit: ny smiley; :tungan

Last edited:
ähhh, skrota julen...

Var på Ikea för en månad sedan då började dom julpynta...

fan va sjukt...

Jul är mysigt. Men det här med att köpa julklappar åt varann, man byter ju i stort sett bara pengar. Okej att alla ungar ska ha klappar, inga problem.
Med risk för att låta blödig så är jag tacksam för att jag har tak över huvudet, mat på bordet, en underbar familj, en fungerande kropp och att jag är frisk.
Resten kan jag köpa för mina egna pengar..

Bikerbitch skrev:
Jul är mysigt. Men det här med att köpa julklappar åt varann, man byter ju i stort sett bara pengar. Okej att alla ungar ska ha klappar, inga problem.
Med risk för att låta blödig så är jag tacksam för att jag har tak över huvudet, mat på bordet, en underbar familj, en fungerande kropp och att jag är frisk.
Resten kan jag köpa för mina egna pengar..
:fakta! Vi har det, i mångt och mycket (om än inte allt), så jäkla bra här i Sverige.
/F.

Älskar jul det är så mysigt snö, god mat, granen, de flesta är glada och snälla, presenter. Men för oss heter det väl hjul och inte jul :)

Julen är ingen hit. Här blir det varken julbord eller gran iår. Får sysselsätta sig med annat istället. Kanske pyntar hojen lite då den står nära till hands i vardagsrummet.

Djävla gnällspikar :p , snö, julgran, kalle och skidor är ju helt underbart :tummenupp
Icke att förglömma vad som kommer efter julen, nämligen hojsäsongen. Som ett brev på posten liksom :D

Out_Spinner skrev:
Julen är ingen hit. Här blir det varken julbord eller gran iår. Får sysselsätta sig med annat istället. Kanske pyntar hojen lite då den står nära till hands i vardagsrummet.
Du!!

Snälla, pynta hojen och posta bilder på kalaset. Snälla!!
Vore helt klockrent!

Tomten kommer inte till mig längre. Hatar julen.
Ser att den infaller på en onsdag i år... hmmm, då är det simning och benträning som gäller :)

750RR

Nyheter
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...

Ny Suzuki-importör