Joakim Stensmo ska köra GP 250 VM!

Joakim verkar ha blivit lite popular aven hos fotograferna. I daligt vader sa syns varan hoj bra da det gula lyser upp bra pa hojen. Sen lagger Joakim lite wheelisar ibland lite har och var. En motogpfotograf kom och sa att Joakim, Valentino Rossi och Scott Redding var dom enda som korde pa bakhjulet i kurvan efter Omega-kurvan! :)

30 minuter till detr riktiga kvalet nu. Maste gora det sistas nu innan vi ska ut. Uops! Dar gjorde Elias en duktig vurpa ute nu!

Hors efter kvalet!

Dax nu för 250, jag tror Jocke mäktar med en 10 plats=)

Du är datakonsult va?! Grattis till det jobbet!:rolleyes:

Sorry, mitt fel. Får skylla på den otroooooligt långsamma datorn jag sitter vid. (och avsaknaden av bildvisningsprogram)

Vilken sida kan man få livetider nu från kvalet?

såg jag rätt att #66 var före Luthi och Pesek i FP2! Håller tummarna att kvaelet går vägen :tummenupp

Man maste klara 107% regeln pa nagot pass. Kvalet ar bara for placering pa starten. Joakim har varit och fatt besked av hogste chefen pa IRTA och fatt bekraftat att vi far starta imorgon!! 'Take it easy on the qualification and do not crash and we see you on the grid tomorrow' sa han at Jocke! :)

Jaaajaaaajaaaaaaa!!! :yoparty

Det här är så jäkla fränt! :Bugar

Hjälp! Kollar på live updaten på motogp.com, men ser inte att stensmo inom topp 15, hur går det för killen!?!?! *håller tummarna för bra kvalplats*

Kommentatorerna snackar om att de fått något fel på hojen...

Om jag räknat rätt (att kvalgränsen är 107% av snabbaste tid) behöver Joakim kapa 2s på varvet (under 1:40:254). Hoppas det inte har hänt nåt, han har inte registrerat några varvtider på ett bra tag nu

Kommentatorerna snackar om att de fått något fel på hojen...
Surt...

Last edited:
Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP