Det är totalen vi talar om. Att vinna race kommer han högst troligen göra, kanske redsn på söndag.
Ahh! tack Gustav

(Man ska ju hinna tvätta, äta frukost, va på SH o hämta kraschkåpor på posten o allt samtidigt...)

Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det är totalen vi talar om. Att vinna race kommer han högst troligen göra, kanske redsn på söndag.
Hondorna rockar, de måste fått nya bitarFunkar för mig.
Hondorna rockar, de måste fått nya bitarehhhh....
Får inte heller igång Live Timing. Orkar du post:a igen kl 11 när FP1 är över? Tackar i så fall.
Är det bara jag, men schabblar inte MotoGP.com bort sig väldigt ofta? Funktioner som inte funkar alls eller bara ibland. Vidare så uppdaterar de väldigt långsamt, resultat hittar man ofta snabbare på andra sidor20 min kvar nu!![]()
Så kommer det inte att se ut på Söndag.Första träningen för MotoGP avklarad.
Tack så mycket!Första träningen för MotoGP avklarad.
Tack så mycket!
Respolförarna var de som körde flest varv. Racesimulering eller desperata?
Som Respol hojarnas ungefär, men kolla Capirex! Här hyllar man honom på forumet och så allt snack om att Duccarna är snabbast...kolla Barros toppfart!![]()
Första träningen för MotoGP avklarad.
Vad baserar du det på, att HRC har fått delar i "strid ström"?2837074Trevlig tabell!
Och som jag sa tidigare (Ja Chris/Gustav det ÄR normalt...)...HRC-bitar anländer i strid ström, och det är inte dekaler...![]()
Det är tre timmar och 25 minuter kvar av träning och kval innan det är race....2837132Stoner topp tre med Ducati, alltid något!Men synd att Capirex inte står längre fram på startplattan. Rossi endast åttondeplats...blir spännande...
![]()
Vad baserar du det på, att HRC har fått delar i "strid ström"?
De kör ju inte direkt snabbare nu än senast de var på Jerez.
Motogpnews är ju en skämtsida, även om han har bra koll så är det ju inget för faktadiggaren.2837174Det baserar jag på ett uttalande på en av de sajter du rekommenderade!
Motogpnews eller vad den hette?
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT