Då bjuder vi på det.2837202Gustav, jag tror doktorn skojade lite med dig![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Då bjuder vi på det.2837202Gustav, jag tror doktorn skojade lite med dig![]()
Gustav, jag tror doktorn skojade lite med dig![]()
Förra gången de var på Jerez var på det sista testet innan Qatar för exakt en månad sedan, Rossi "demolerade" en BMW eftersom han var snabbast på "kvalet". Remember?2837218Tack broder!
Lite mycket Fredag här nu!
Bara bus.
Gustav: Jag minns inte sidan, (hur skulle jag kunna det?) jag hittar knappt i min egen ficka, men så sa iaf en talesman för Hondateamet, och minns jag rätt nbackades det upp av någon av förarna, oklart vem, men det sades att "det kommer behöva testas" en del för att få snurr på bitarna.
Verkar iaf i stort sett som så har skett iaf.
Och förra gången de var på Jerez hade de 990cc - remember?
3vlig helg!![]()
Checa.![]()
Förra gången de var på Jerez var på det sista testet innan Qatar för exakt en månad sedan, Rossi "demolerade" en BMW eftersom han var snabbast på "kvalet". Remember?
Hitills har de inte kört i nörheten av lika snabbt som de gjorde då, även utan kvaldäck så att konstatera att de testat delar som är bättre efter en timmes körning är lite vanskligt.
För övrigt öppnade Hayden starkt nu på andra friträningen med snabbaste utvarvet.![]()
Att han är en jävel på utvarv?Hayden snabbast? Vad säger experterna då?![]()
Underligt "dåliga" tider om man jämför med testet för en månad sedan. Detta är tiderna från andra dagen där, den första regnade ju bort. Undrar vad det beror på, de körde ju kvaldäck först tredje dagen och då var de ju nere på 1.38 tider...
Ahaa. Det förklarar saken. De är ju en halv till en sekund långsammare än förra gången de var där.2837413Vissa tester kör de med Gökur.
Jag tror inte FP2 är på riktigt utan att allt är ett sponsorjippo för att dra dit mycket publik... Tre matodorer i topp.tyngre att bli snabbaste spanjor (katalan) då
Elias långsammast på 3:e plats!
En stor skillnad är väl att de under IRTA-testen hade obegränsat med däck och fler att välja mellan. Nu har de ju gjort sina val och har bara ett begränsat antal att "leka" med.Underligt "dåliga" tider om man jämför med testet för en månad sedan.
Jag tror Edwards har sin plats enbart p.g.a. att Rossi verkar gilla honom. Vill han köra 2008 så får han fortsätta behaga Rossi. Det är iaf. inte race-resultaten som Yamaha har fallit för.250 QP klart. Lorenzo visar form. Ny titel i 250 i år och Edwards plats i MotoGP 2008?
.
Första 15 inom 1 sekund är ju positivt![]()
Läs om, läs rätt: http://www.motogp.com/en/motogp/mot...nt_id=5706&gallery_id=45550&championship_id=313 inom 1 sek om det nu hade någon betydelse
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |