oops164
Smed
Supportklasserna är inte MotoGP.
Vad anser du AMA ha för status då?
Något du gör gällande rätt ofta?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Supportklasserna är inte MotoGP.
Egentligen borde Swedie lägga in en helt ny forum-del för "värdig/trickdaddy/skägg" men eftersom det redan spårat ur ändå:Tror dom flesta hade varit nöjda med Hayden som mästare om han t.ex kört fler varv i ledning under hela säsongen 2006 än vad Troy Bayliss gjorde på 1 race, som inhoppad chaufför i Ducati teamet på Valencia 2006.
AMA SBK är väl kungaklassen och den man ska vinna i USA precis som MotoGP är klassen att vinna i Europa, eller?Vad anser du AMA ha för status då?
Men, och då menar jag ett stort men, tabellen har ingen betydelse om vissa förare vinner, det får man inte glömma bortDu kan se i VM-tabellen hur poängen fördelades, vem som tog flest och därför vann. Så kommer det att gå till även i år.
Hoppas det har lossnat för Elias nu, han kan skrämma skiten ur den mest erfarne föraren med sina inbromsningar
AMA SBK är väl kungaklassen och den man ska vinna i USA precis som MotoGP är klassen att vinna i Europa, eller?
Elias var dagens behållning när han fått upp värmen i sulorna,
han körde som i trams och åt både teamkamraten och världsmästaren
till frukost![]()
Jo jg vet att det är kungaklassen (AMA Superbike) över den lilla pölen kallad Atlanten.
Men det är ju en hel del "avdankade" WSBK och MotoGP/500 piloter och de killarna är ju inte snabba enligt vissa!!! (Inga namn nämnda!)
Särskilt inte de som kört WSBK.
Med det inlägget så måste du nästan vunnit VM i att slå in öppna dörrar!!Egentligen borde Swedie lägga in en helt ny forum-del för "värdig/trickdaddy/skägg" men eftersom det redan spårat ur ändå:
VM ger inte poäng för varv i ledning, du får inga extra poäng för flest vinster. Inga poäng för pole position och du får inga poäng för för dina resultat förra året heller. Du får inga sympati-poäng för att du vunnit VM-titlar i 250 eller behärskat en NSR.
Du kan se i VM-tabellen hur poängen fördelades, vem som tog flest och därför vann. Så kommer det att gå till även i år har jag hört
Jag tror att Hayden körde så bra han kunde, och undrar om han inte tyckte det var rätt bra att ta titeln ifrån Rossi ändå...
Nej nej, enligt esterna/talibanerna/rossifuckona är Världsmästaren missnöjd och känner att han måste slå Rossi igen för att vara "värdig". Faktum är att Världsmästaren gåter sig till sömns varje kväll för att han aldrig kört moped i supportklasserna och känner sig som en tjuv som snott titeln från alla som egentligen borde ha vunnit. Dessutom har han plågsamma mardrömmar om NSR500, som Skägget berättat hemska historier om. Hu.Egentligen borde Swedie lägga in en helt ny forum-del för "värdig/trickdaddy/skägg" men eftersom det redan spårat ur ändå:
VM ger inte poäng för varv i ledning, du får inga extra poäng för flest vinster. Inga poäng för pole position och du får inga poäng för för dina resultat förra året heller. Du får inga sympati-poäng för att du vunnit VM-titlar i 250 eller behärskat en NSR.
Du kan se i VM-tabellen hur poängen fördelades, vem som tog flest och därför vann. Så kommer det att gå till även i år har jag hört
Jag tror att Hayden körde så bra han kunde, och undrar om han inte tyckte det var rätt bra att ta titeln ifrån Rossi ändå...
Dock kan det vara en avgörande faktor vid jämt/delat poäng antal vid säsongens slut.Jada jada...
du får inga extra poäng för flest vinster.
Jag tror att Hayden körde så bra han kunde
Hoppas det har lossnat för Elias nu, han kan skrämma skiten ur den mest erfarne föraren med sina inbromsningar
AMA SBK är väl kungaklassen och den man ska vinna i USA precis som MotoGP är klassen att vinna i Europa, eller?
Men, och då menar jag ett stort men, tabellen har ingen betydelse om vissa förare vinner, det får man inte glömma bort![]()
Är det nån som vet var på banan Locatelli vurpade?
Edit: Ser ut att vara vid F1-omvägen i näst sista högern. Hur kommer man ut i däcktraven där?
Det är ett väldigt tjat här om att det inte räcker med att vinna, det finns ett extra prefix som delas ut här på forumet som kallas "värdig". Tydligen så har han inte förtjänat sina poäng?Det enda mig veterligen som har diskuterats här på SH är vem som är den bäste föraren inte vem som vann vm förra året.
Enögt. Om du kollar igenom inläggen igen så är det fler Hayden-häcklare som gör inlägg. Det är antagligen just p.g.a. historien om hur han berövat Rossi på en titel som gör honom intressantare att häckla än andra topp-tio förare antar jag? Du själv t.ex. verkar tycka att en förare är intressantare än alla andra eftersom han är värd en plats i din signatur.Fasligt vad alla det-är-tabellen-som-räknas-history-is-bunk-hayden-löövers har fastnat i fjolåret. Jag trodde ni var intresserade av nutid och inte historia men här verkar det var 2006 åter igen.
2007 och två race är körda. Rossi leder VM så alla fuckon, man är per definition ett fucko om man gillar Rossi, jublar. Numbers don´t lie.
Men det var aldrig aktuellt.Dock kan det vara en avgörande faktor vid jämt/delat poäng antal vid säsongens slut.![]()
Ändå räckte det till att slå bl.a. Capirossi, Pedrosa, Melandri och självaste Rossi. Om det är mediokert, vad var då en tredje/fjärde-plats 2006 värd?Klart han körde så bra han kunde. Det är ju just det som kännetecknar Hayden. Mediokert.![]()
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |