Min tv la av inför 250cc racet![]()
Ska fan kasta ut skitet !
Typiskt som vanligt då![]()
Min med

Jag har UPC/Com hem kabel tv jag provade och stänga av boxen och köra på gamla heliga analog kabel tv och då funkade det!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Min tv la av inför 250cc racet![]()
Ska fan kasta ut skitet !
Typiskt som vanligt då![]()
Inte för att det verkar spela så stor roll men Hayden har aldrig tillhört mina favoriter så en viss historieanknytning finns det allt.2842999Hittar bara en, och jag trodde i min enfald att det hade en djupare innebörd än att bara gilla Rossi, som t.ex. att Rossi måste få vinna alltid för att han är den enda värdiga? Racing är ju såååå kul när han får köra själv längst fram ett helt lopp som igår, heja heja.
Bra att vi är överens om att det är "bägge läger" som tramsar, ditt förra inlägg och att du är moderator oroade.
Din nutids-syn är väldigt knuten till historiken.
Så farligt tycker jag inte att det är men tycker ni att jag är olämplig som moderator så får ni väl tala med Swedie.Någon nämnde att moderatorerna skulle kunna hålla GP trådarna lite mer fria från upprepande thrashtalk som enbart handlar om att reta andra medlemar.
Du lägger inte ribban specielt högt som moderator.
/N
Underbart!När Randy Mamola intervjuar direkt efter målgång igår babblar Hayden länge och osammanhängande som om han inte var riktigt nykter...
Nej, absolut inte, keep up!Så farligt tycker jag inte att det är men tycker ni att jag är olämplig som moderator så får ni väl tala med Swedie.
När Randy Mamola intervjuar direkt efter målgång igår babblar Hayden länge och osammanhängande som om han inte var riktigt nykter, säger bl.a. är han ledsen för att han "svikit teamet".
Men det är självklart bättre att höra "Ajj trajj påousch batt virri bädd gripp, maj fajjt vidd X vass virri godd batt hi vinn. Ajj ämm natt så happi. Tannk joo"?När Randy Mamola intervjuar direkt efter målgång igår babblar Hayden länge och osammanhängande som om han inte var riktigt nykter, säger bl.a. är han ledsen för att han "svikit teamet".
När han har tuggat om samma saker flera gånger avbryter Mamola honom med några ord om att starten var bra och så avslutas intervjun. Helt klart ett försök till äreräddning för en "fellow American".
Som sagt, det är 2007 nu och vi kanske kan hoppa över diskussionerna om Haydens "värdighet" som världsmästare, till och med jag tycker att det börjar kännas tjatigt (och då är det illa).
Oljestinkande taliban!Varför då? Innehar du en VM-titel blir du automatiskt titelförsvarare. Om personen i fråga hade maximal flyt för att ta den förra året. Och iår knappt kan hålla sig över medel så blir det diskussioner.
Att vinna VM i motoGP kräver skill. Hayden hade lite tur förra året, men vann. Nu är han titelförsvarare. Satte #1 på hojen och va försmädlig förra året. Nu får han betala tillbaka. Rättvisan segrar.
Som en hämtat ur en Hollywoodfilm, den mörka sidan besegras och alla 2006-års orättvisor hämnas, "Justice will prevail!" - Rossi vinner i år igen och gifter sig med den snälla flickan...Nu får han betala tillbaka. Rättvisan segrar.
Med all respekt, om du började läsa inläggen i racingforumet i februari 2006 så förstår jag hur du resonerar.Varför då? Innehar du en VM-titel blir du automatiskt titelförsvarare. Om personen i fråga hade maximal flyt för att ta den förra året. Och iår knappt kan hålla sig över medel så blir det diskussioner.
Rättvisan?Satte #1 på hojen och va försmädlig förra året. Nu får han betala tillbaka. Rättvisan segrar.
Tycker det va jevla trist att han bytte nummer, specielt om det nu var pga sponsorers vilja, men allra mest för att annledningen till att han hade nr 69 var så jevla cool!Satte #1 på hojen och va försmädlig förra året.
Alex Criville var väl inte så vass -00 heller?Vi diskuterade om någon gjort en lika blek säsongsinledning tidigare och Roberts JR efter att han vann var inget hit men så här långsam var han inte. Sen finns där världsmästare i 125 och 250 som misslyckats totalt året efter då de bytt märke och team och inte funnit sig tillrättamen i 500/MotoGP är det ingen i modern tid (efter 1980).
Alex Criville var väl inte så vass -00 heller?
Om någon annan skulle apa efter och försöka sig på något liknande, skulle det te sig fruktansvärt lamt...
Här var det mycket ignore...har ni roligt?
Nä men där var ju en medicinsk förklaring (neurologiska problem) vilket resulterade i att han slutade.
Får du veta när du slutar sura och släpper på ignore-knappen!![]()
Skulle inte tro det, för första gången på länge har jag upplevt racingforumet som intressant och givande.
CA ger verkligen barnslighet ett ansikte.Får du veta när du slutar sura och släpper på ignore-knappen!![]()
Oj nu verkar det vara en diskussion pågång med folk jag har på ignore...jag känner mig inte delaktig, vet dom att jag finns??CA ger verkligen barnslighet ett ansikte.
Att sätta upp folk på sin ignorelista är i klass med att lägga sig på golvet i affärn och gråta för att man inte får godis av mamma: Dumma, dumma, dumma!!!![]()
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |