Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hayden kör den här på hojen istället. "King Hayden"![]()
Har jag skrivit att det var ett problem? Ser du den glada gubben? Det var ett inlägg i positiv anda och en naturlig fortsättning på diskussionen om "Numbers etc."...2842533Vad e problemet? Regerande mästare tills någon annan tar titeln gäller eller?
Jag vet, har medgett att jag hade fel. Utom om det där varför det är så intressant vem/vilka det går dåligt för? De flesta racing-intresserade brukar fascineras över de som är snabbast. Idag var det Rossi, kul, men tyvärr var loppet ointressant. De kunde nästan gett Hopper dden där 4:de platsen trots vurpan för han var den enda som tillförde något publikfriande.Jo den hade han ju visst det! (kaninpälsen)
Vad e problemet? Regerande mästare tills någon annan tar titeln gäller eller?
Jo tack. Jag må vara envis och posta onödigt många inlägg - men jag kan inte neka till de bildbevisen.Jag tror han har fattat nu.![]()
Jag vet, har medgett att jag hade fel. Utom om det där varför det är så intressant vem/vilka det går dåligt för? De flesta racing-intresserade brukar fascineras över de som är snabbast. Idag var det Rossi, kul, men tyvärr var loppet ointressant. De kunde nästan gett Hopper dden där 4:de platsen trots vurpan för han var den enda som tillförde något publikfriande.
Har jag skrivit att det var ett problem? Ser du den glada gubben?
Elias var ju en av få som bjöd till idag, Hopkins, checa och Stoner också.2842559Elias på det humör han var idag tycker jag är publikfriande, det syns verkligen hur han tar i, borde köra som en galenpanna oftare.![]()
Hans problem är väl ojämnheten. Svårt att dra någon slutsats av att han körde till sig en fjärdeplats på sin "hemmabana". Men iofs. körde han ifrån sin team-kompis som är certifierad SH-värdig världsmästare i 250.
För att återgå till topic ska det bli kul att se T. Elias utvecklas under året. När jag ser honom köra genom fältet tänker jag på hur han körde i Portugal 2006. Den grabbens taktik är "All in".![]()
Verkligen, jag hoppas det kommer mer spännande race framöver...Med två race nu körda kan man knappast påstå att MotoGP med 800 har inneburit roligare racing..
Han problem är väl ojämnheten. Svårt att dra någon slutsats av att han körde till sig en fjärdeplats på sin "hemmabana".
Men iofs. körde han ifrån sin team-kompis och en certifierad SH-värdig världsmästare.
Jag vet, har medgett att jag hade fel. Utom om det där varför det är så intressant vem/vilka det går dåligt för? De flesta racing-intresserade brukar fascineras över de som är snabbast. Idag var det Rossi, kul, men tyvärr var loppet ointressant. De kunde nästan gett Hopper dden där 4:de platsen trots vurpan för han var den enda som tillförde något publikfriande.
Det är väl inte Hayden du menar?Världsmästare är han ju iofs,men det prestigefyllda erkännandet från SH:s läktarexperter har han väl fortfarande inte fåttMen iofs. körde han ifrån sin team-kompis och en certifierad SH-värdig världsmästare.
Vet inte du om att sporthoj.com:s egna regel är att en MotoGP-världsmästare måste vara mästare i _två_ år i rad för att vara s.k. värdig? Annars gills det likcsåmm inte.![]()
Läste igen, obegripligt vem jag syftade på - modifierat nu hoppas det blivit tydligare att det var Melandri jag syftade på. Han är ju värdig eftersom han vunnit VM i 250. I den klassen har han fler titlar än den senaste/sista 990 världsmästaren, det du!Det är väl inte Hayden du menar?Världsmästare är han ju iofs,men det prestigefyllda erkännandet från SH:s läktarexperter har han väl fortfarande inte fått![]()
Jag tänkte väl det.Han körde ifrån Capirossi som också är erkänd världsmästare här på SH.Du får lägga till honom ocksåLäste igen, obegripligt vem jag syftade på - modifierat nu hoppas det blivit tydligare att det var Melandri jag syftade på. Han är ju värdig eftersom han vunnit VM i 250. I den klassen har han fler titlar än den senaste/sista 990 världsmästaren, det du!
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |