JAS störtat

Gixxer Rolle skrev:
Jag hörde att en JAS har störtat alldeles nyss, hoppas att det gått bra för föraren.

Oj, väntar på upplösningen. Det har in skrivande stund inte kommit ut något på svt´s nyhetssida.
Hoppas att ingen skadade sig!

Oj oj, nu kommer miljöpartiet gotta sig! De kommer förmodligen vilja ge bort alla JAS plan till ryssland eller Polen nu!! Samtidigt kommer de nog att vilja ge bort Sveriges gränser när de ändå är igång. Vänsterkommunisterna kommer aldrig att gå med på det för de vill nog ge bort Planen (och gränserna) till Kina eller Kuba.....eller några andra tvättäkta kommisar! :fatta!

Chiefen skrev:
Oj oj, nu kommer miljöpartiet gotta sig! De kommer förmodligen vilja ge bort alla JAS plan till ryssland eller Polen nu!! Samtidigt kommer de nog att vilja ge bort Sveriges gränser när de ändå är igång. Vänsterkommunisterna kommer aldrig att gå med på det för de vill nog ge bort Planen (och gränserna) till Kina eller Kuba.....eller några andra tvättäkta kommisar! :fatta!

Helt otroligt att det tog fem inlägg innan ordet "kommunist" kom in i en jas-kracsh...

Edit: Nu väntar vi på kjetting-genget

Jag bannkade det där jevvla jastacket så det flög i BiTarr! :fatta!

Minn ombyggda cäzzna (GB) kann flyyga hur forrt som hellst! Drog vinng spettsen mot jazlakken innan jag bonkade ner skiten i plurret med min pHetIng ketting!

/Ghettoborg Ketting Outlååws

Last edited:
Mark skrev:
Jag bannkade det där jevvla jastacket så det flög i BiTarr! :fatta!

Minn ombyggda cäzzna (GB) kann flyyga hur forrt som hellst! Drog vinng spettsen mot jazlakken innan jag bonkade ner skiten i plurret med min pHetIng ketting!

/Ghettoborg Ketting Outlååws

Tadaa!

Nu är cirkeln sluten.

Eller vänta.. borde inte ngn ta upp att det är muslimernas eller terroristernas fel att kraschen inträffade??

Zee skrev:
Tadaa!

Nu är cirkeln sluten.

Eller vänta.. borde inte ngn ta upp att det är muslimernas eller terroristernas fel att kraschen inträffade??

Jo. Ut me pakcett! Dom ba håller på ju. Nu har dom jävlarna pajat ett svindyrt plan också.. Kjetting skulle dom ha!

juha01 skrev:
Jo. Ut me pakcett! Dom ba håller på ju. Nu har dom jävlarna pajat ett svindyrt plan också.. Kjetting skulle dom ha!

Ketting heter de fattarula!?!

Nästa gong nånn stavar gelet ska jag ketta sönder dennes biltack!

:fakta

Shit happens...fyra haverier på 17 år är rent fantastisk statistik egentligen.

Jäför gärna med Draken, Lansen och Tunnan......

Bland annat störtade en fyrgrupp J29 Tunnan SAMTIDIGT när horisontalinstrumentet frös på fyrgruppsledaren och alla fyra följde med fyrgruppsledaren i rollen rätt ner i vattnet.....

Chris Ash skrev:

Bland annat störtade en fyrgrupp J29 Tunnan SAMTIDIGT när horisontalinstrumentet frös på fyrgruppsledaren och alla fyra följde med fyrgruppsledaren i rollen rätt ner i vattnet.....

Jag sätter en slant på fågelkollision...

Inget nu tillverkat enmotorigt jetflygplan flyger hem och landar efter en bjässefågel har passerat motorn...

Chris Ash skrev:

Det har hävdats att det har rapporterats om målgenomgång då det var is på Glottern (sjön) det är fortfarande populärt att dyka där och titta på vrakdelar.

Slår vad om att det va flyguppvisningspiloten Eriksson som va ute o brassa för hårt med 39:an.
Han va duktig på att pressa 37:an när jag låg på F17.
Efter ett träningspass landa han med 8,5g på mätaren, ska vara helgenomgång av planet då men det brydde sej visst ingen om så det kanske inte är så konstigt att det ramlar ner ett plan ibland :hihi

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg